Skip to main content

ik snap best wel dat deze simpele vraag al 1000 keer gesteld is, maar door het ontmoedigingsbeleid in deze kpn app om rechtstreeks contact op te nemen stel ik mijn vraag toch gewoon hier.
 

ik heb geen wifi boven dus. ik heb 2 wifi versterkers op de benedenverdieping, eentje recht onder mijn slaapkamer, maar ik heb 0,0 wifi op deze slaapkamer.
 

bespaar me alsjeblieft die wifi manager want dat heb ik al 20 keer gedaan.
 

op mijn slaapkamer heb ik enkel 5G op mijn mobiele telefoon. geen wifi signaal.
 

het is 2022, ik heb 2 wifi versterkers, een duur internet abo, maar geen wifi op de bovenverdieping.
 

dat is niet van deze tijd toch.
 

hoe gaan we dit oplossen?

Hoi @Dimara ,

Wil je eens proberen één superwifi onder de slaapkamer te zetten en één in de slaapkamer.Werkt het dan?

Ik vermoed van niet aangezien je telefoon ook niks ontvangt, maar wellicht heeft de superwifi een sterkere wifi ontvanger.


Hoi @Dimara, welkom op ons forum!
Ieder huis is anders en iedere situatie eigenlijk ook. Dit moet in principe wel op te lossen zijn. We denken graag met je mee! Martijn stelt je hierboven al een paar goede vragen. Kun je ook toelichten welke wifiversterkers je hebt, hoe je deze aangesloten hebt zitten en hoe de lampjes daarop branden?

 

We hebben hier ook een paar handige topics over!

Ik begrijp dat je de wifimanager al had doorlopen maar ook daar hebben we een handig topic bij!