Skip to main content

Eigenlijk ben ik een beetje teleur gesteld, ik ben zeker al 20 jaar trouwe klant van kpn met het internet thuis.

ik heb internet tv en 2 mobiele abonnementen,

maar de WiFi haalt het niet tot op onze zolder, dit is heel jammer, omdat we een slaapkamer van onze zolder hebben gemaakt.

ik probeer op alle manieren contact te krijgen met een kpn medewerker, maar dat lukt me ook niet. Uiteindelijk naar een kpn winkel gegaan en daar kreeg ik te horen dat de oplossing Super WiFi zou zijn, maar jammer genoeg is dit alleen gratis voor nieuwe klanten. Voor de bestaande klant kost dit met tijdelijk aanbod nog €150 wat ik behoorlijk prijzig vind. Dit vind ik altijd erg teleurstellend.

Eerlijk gezegd vind ik dat er voor de bestaande klanten ook gewoon een oplossing moet zijn, wanneer het WiFi signaal niet toereikend is door het hele huis, wij betalen toch net zo veel als een nieuwe klant.

henri 

Die is er ook. U krijgt bij slecht Wi-Fi gratis experia wifi's of monteur gratis.  De experia wifi's moeten met een kabel aangesloten op de experiabox.  https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login Om iedere klant gratis super wifi's te geven is onbetaalbaar.


Goedenavond @h_zegers en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Allereerst excuses voor de late reactie. Door de drukte die op het moment heerst was ik niet eerder in de gelegenheid om je bericht van een antwoord te voorzien. Maar zoals @Joep1965 al aangeeft, is er zeker een (gratis) oplossing voor jouw probleem en dat is inderdaad de KPN Experia Wi-Fi. Je kunt hiervoor in aanmerking komen door de KPN Wi-Fi Manager te doorlopen. Je dient deze tool 2 x volledig te doorlopen en wanneer deze vervolgens een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt dan krijg je als oplossing dus gratis KPN Experia Wi-Fi aangeboden. Mijn advies is dan ook om eens aan de slag te gaan met de Wi-Fi Manager! Laat je ons weten wat hiervan de uitkomst was?

 

 


Goede avond dat had ik al meerdere keren gedaan maar ik heb helemaal geen WiFi op mijn zolder


Dan ga je ergens staan waar je nog net een beetje WiFi hebt en noem je het zolder?


Bedankt voor de goede aanvulling @Macabeus :)


Net de WiFi manager nog een doorlopen. Voor de zolder het punt gepakt waar ik nog net WiFi heb. Resultaat hier onder.

daarna moesten de instellingen van de Experia box verbeterd worden. Toen dat klaar was zou ik goede WiFi moeten hebben maar had helemaal geen internet meer. Alle lampjes Brandden rood. Na een kwartier de router gerecet.

 

 


Dat de lampjes rood begonnen te branden zou niet zo moeten zijn. Werkte alles wel weer na de reset? Op de begane grond en de eerste verdieping haal je een prima snelheid alleen op zolder zit je onder die 20 Mbit/s. De Wi-Fi Manager zou daarvoor een oplossing aan moeten bieden in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Als je zo'n versterker op zolder plaatst, heb je daar voortaan ook goede Wi-Fi. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik eens met je mee gaan kijken :) 


Reageer