Skip to main content

Hallo,

 

onze WiFi werkt niet en onze tv ook niet.

alle stappen gevolgd die op jullie website staan, maar tevergeefs.

wellicht is de modem kapot: experia box v10a

Graag zsm een oplossing. Sinterklaasjournaal begint om 18 uur en die willen we graag kijken.

mvg, Djoeke 

Hoi @DjoekeD, niet fijn dat wifi en tv het niet doen, zeker als jullie straks het Sinterklaasjournaal willen kijken! De snelste weg om op te lossen, is door te bellen (0800-0402) of chatten met onze klantenservice, Via die weg heb je direct en een-op-een contact, zo kunnen onze collega's direct de benodigde actie ondernemen om je verbinding zo snel mogelijk te herstellen.

Als je liever via het forum geholpen wordt kan dat natuurlijk ook, dit kan alleen iets langer duren. Er staan al gegevens in je forumprofiel zie ik, ik heb ze erbij gepakt. Zo te zien heeft jouw modem geen verbinding met het netwerk, waardoor internet en tv niet werken. Het kan verschillende oorzaken hebben. Wat doen de lampjes op de Experia Box? Op welke plek in huis is deze aangesloten, en hoe zijn de kabels aangesloten? Maakt het verschil als je de Experia Box reset (via stap 2)?

Een kleine tip voor de tussentijd voor het Sinterklaasjournaal: Je zou tv via je mobiel internet kunnen kijken. Ga daarvoor op je mobiele telefoon naar tv.kpn.com of gebruik de KPN iTV app


@DjoekeD Ik heb geen reactie meer van je gezien, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.