Skip to main content

24 dec hadden we ineens geen internet meer, geen tv geen wifi. Gebeld vandaag zou een monteur komen. Voor de tussenliggende tijd 100 gb gekregen voor een hotspot. Dit werkt niet telefoon roodgloeiend en niets werkt op deze verbinding. De monteur die vanmorgen zou komen kwam niet, gebeld stond niets ingepland.  Voor morgen ingepland. Mail ontvangen om terug te bellen want ze kregen geen gehoor terwijl ik geen gemiste oproep had. Gedaan, uitgekomen bij leveringen. Nee u moet storing hebben ik kan niets zeggen. Weer gebeld met klantenservice. Afspraak van morgen niet in systeem, u moet echt nr uit de email bellen. Weer gedaan en afgepoeierd met het systeem loopt vast.

Al 20 jaar een trouwe klant en dan deze service ben zo boos. 

Niemand die het weet en van kastje nd muur. We denken zelf dat ze bij een nieuwe aansluiting onze stekker eruit hebben getrokken maar niemand die hier iets mee doet.

Leuk vakantie 2 kinderen en geen internet geen beloofde leuke kerstfilms. Geen goed woord over voor deze behandeling.

Kun je ons vertellen wat voor lampjes op het modem branden en of u glasvezel of dsl (telefoonlijn) heeft. Misschien kunnen wij mede kpners helpen

We hebben telefoonlijn, glasvezel is hier nog niet gelegd. 

Power groen

Wireless groen

service rood

Experia box w10

L1 en l2 knipperen 

Als L1 en L2 knipperen betekend het dat het modem probeert te verbinden met een verbinding die hij ziet, dus er zal niks los getrokken zijn.

Heeft u al via mijnKPN een storingstest gedaan? In het verleden zelf me eigen storing (bewust) veroorzaakt en toen kon ik direct via mijnKPN een monteursbezoek inplannen zonder tussenkomst van de klantenservice. Had daarna direct een mailtje met bevestiging van de afspraak. 

We hebben alle testen gedaan, maar komt niets uit, loopt zelfs vast.

We hebben al 2x een bevestigingsmail gehad dat er een monteur komt maar er komt niemand en vervolgens als we bellen staat er niets in het systeem.

We zijn echt radeloos omdat niemand echt lijkt te willen uitvinden wat er aan de hand is. Ga zo de klachtenlijn bellen hopelujk komen we dan verder :-(

Probeer eens de stekker van lijn 2 los te halen en wacht even af of de modem dan wel in traint

Hoi ​@Berlin4350, welkom hier! Wat naar dat het zo moeizaam gaat met het plannen en daadwerkelijk doorgaan van je monteursafspraak. Dit is niet echt een situatie waarbij de Community een handige plek is. Communityleden en wij van KPN kunnen natuurlijk meedenken over de problemen die je ervaart met je internet. Maar voor de issues rondom de monteur, moet ik toch echt doorverwijzen naar of onze online storingstool, of de klantenservice. Dat is de kortste klapt om informatie te krijgen, en een nieuwe afspraak te plannen.

De online storingstool vind je op onze pagina met servicetools. En de klantenservice bereik je het makkelijkst via een terugbelafspraak. Dan bellen we je direct of op een later moment dat jou uitkomt.

Is het inmiddels gelukt om een nieuwe afspraak te krijgen, en heeft deze al plaatsgevonden?

Hoi ​@Berlin4350, welkom hier! Wat naar dat het zo moeizaam gaat met het plannen en daadwerkelijk doorgaan van je monteursafspraak. Dit is niet echt een situatie waarbij de Community een handige plek is. Communityleden en wij van KPN kunnen natuurlijk meedenken over de problemen die je ervaart met je internet. Maar voor de issues rondom de monteur, moet ik toch echt doorverwijzen naar of onze online storingstool, of de klantenservice. Dat is de kortste klapt om informatie te krijgen, en een nieuwe afspraak te plannen.

De online storingstool vind je op onze pagina met servicetools. En de klantenservice bereik je het makkelijkst via een terugbelafspraak. Dan bellen we je direct of op een later moment dat jou uitkomt.

Is het inmiddels gelukt om een nieuwe afspraak te krijgen, en heeft deze al plaatsgevonden?

Ik snap het maar als de klantenservice gewoon niet helpt probeer je alles.

Inmiddels is de monteur geweest en was er idd een stekker uit de centrale getrokken.. jammer dat het een week duurde dit op te lossen.

Reageer