Skip to main content

Hallo.

8k heb sinds een paar maanden geen wifi in huis en heb al meerdere malen gebeld heb ook met een monteur alles doorgenomen maar nog steeds niks.

Eerst was ik het alleen maar nu heeft het hele gezin er last van.

Ze hebben een nieuwe modem aangevraagd maar heb nog steeds niks van gehoord of ik hem wel krijg.

Vind het wel lang duren met alles word er nog een oplossing gezocht of niet 

Hallo @William., welkom op het KPN forum. 

Wat een lastige situatie, vooral in deze tijd. Je hebt helemaal geen WiFi op geen van je apparaten; laptop / pc / tablet / smartphone etc? Dat is heel bijzonder. Om te achterhalen waar de oorzaak zit heb ik een aantal vragen; 

  1. Heb je wel verbinding met het internet als je een kabel in het modem steekt?
  2. TV aangesloten? Werkt die wel?
  3. Welk modem heb je nu?
  4. welke lampjes branden er? 
  5. Heb je een tweede router achter de Experiabox (modem van kpn)?

Hallo @William. Ik zie dat je niet hebt gereageerd. Is de situatie inmiddels duidelijker geworden? Als je nog hulp nodig hebt lezen we graag de antwoorden op de vragen die collega Nadia stelde. 


Hoi William, helaas geen reactie meer van je gehad. Ik neem aan dat het probleem verholpen is. Nog steeds niet overal optimaal wifi? Verbeter dan het draadloze internetsignaal door gebruik te maken van de KPN Wifi Manager.

Voordat je kunt beginnen met het verbeteren van je wifi:

  • Zorg dat je thuis bent en verbonden bent met je KPN wifi-netwerk
  • Open deze site op je nieuwste mobiel, tablet of laptop
  • Zorg dat je met dit apparaat door het huis kunt lopen
  • Lukt het niet om de verbinding te maken? Trek dan de stekker van het modem uit het stopcontact en stop die er na 5 tellen weer in. Het modem start opnieuw op.

Reageer