Skip to main content

Hoi ,ik heb meer geen dan wel internet,al een aantal maanden ,graag een oplossing.heb de router al een aantal keren opnieuw opgestart, de wifimanager geprobeerd.

Het wordt allemaal niet beter,en zo een ***robot wordt ik ook echt niet zo vrolijk van.als ik wil chatten met een medewerker wordt het belachelijk moeilijk gemaakt om een link daar naar toe te vinden,bellen is wachttijd 15 minuten!

Dit doet mij denken aan onze Ziggovrienden een paar jaar geleden.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Mijnkpnjan. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet. Gaat het om een Wifi verbinding of bekabeld? Valt de verbinding steeds weg of kan je helemaal geen verbinding maken en op wat voor een apparaat gebeurd dit? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


kpn profiel ingevuld,klacht(en) ingevuld,gevraagd om contact(telefonisch of chat} niks nada noppes!!!!!) doe nu maar telefonisch.

ik heb nog effe gecontroleerd of er mischien niet betaald was(geen betaling gemist!

hoe moeilijk k


Ik stelde een aantal vragen in mijn eerste bericht waar ik nog geen antwoord op heb gekregen. Zou je deze vragen alsnog willen beantwoorden?

Gaat het om een Wifi verbinding of bekabeld? Valt de verbinding steeds weg of kan je helemaal geen verbinding maken en op wat voor een apparaat gebeurd dit? 

Als je telefonisch contact wilt opnemen met onze klantenservice, dan kan dat op het nummer 0800 0402. 


KPN is *** volk.

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels