Skip to main content

Hoi hoi

Ik heb sinds een uur of half 10 geen wifi meer en ik krijg melding dat de DNS niet werkt of gewoon helemaal geen verbinding. Modem is er al 2x uitgeweest nu. Miss niet van toepassing maar de gids van de tv doet ook moeilijk (STB-HEPG-01) en kan dus heel weinig gezien ik nu op mijn laptop niks kan en alles op gsm moet zoeken en er niet uitkom. Iemand enig idee wat ik kan doen gezien kpn niet te bereiken is nu en er zijn geen storingen gemeld. Miss ook van toepassing, sinds er glasvezel ligt gebeurt het regelmatig dat ik ineens even Wi-Fi kwijt ben en dan na minuut of 2 weer terug kwam

Groetjes 

Welke Experia/KPN Box heb je?


Welke Experia/KPN Box heb je?

KPN Box 12


Welke Experia/KPN Box heb je?

KPN Box 12

Staat daar toevallig firmware versie 448 op?

Zo ja, verzoek KPN in het onderstaande topic om een rollback naar firmware versie 312 door te voeren.

 


Welk menu moet ik dat onder zoeken? (Ben t echt even helemaal kwijt nu lol)


My modem -> Device Info -> Software Version.

 


Nou kom ik niet eens meer op mijnkpn.....Dit is echt zo'n dag....zucht 

Ga het zo nog een x proberen en dan laat ik het even weten


Wat wil je dan op MijnKPN?


Wat wil je dan op MijnKPN?

Ja mee dat ik het verstuurde had ik t al door wahahaha. Daarom, dit is echt zo'n dag en begin scheel te kijken 🤣


Heb roll back aangevraagd, hartelijk dank voor de info zodat ik dit kon aanvragen 😊👍🏻


Hoi hoi,

 

Ik probeer de hele ochtend al kpn te bereiken maar NIKS werkt. Als ik 0800-0402 kom ik door een keuze menu en dan krijg ik te horen dat het nr niet bereikbaar is, 0612001200 idem dito en op de site kan ik nergens een chat meer vinden. Ik zit zonder wifi en de tv doet raar, dus geen idee of het daarmee te maken kan hebben maar ik zou het toch heel fijn vinden als ik gewoon iemand te spreken kan krijgen bij kpn…..

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic


Bij 0800-0402 kun je het best meteen tegen de computer zeggen dat je een medewerker spreken wilt.

 

Admin: meeverplaatst


Bij 0800-0402 kun je het best meteen tegen de computer zeggen dat je een medewerker spreken wilt.

Maakt niet uit wat ik inspraak, eindigt elke x tzelfde....met een toon en dan dat t nr niet bereikbaar is. Snap er echt NIKS van. Heb net wel eindelijk ergens een chat kunnen openen maar met die medewerker kom ik ook echt geen stap verder. Dit ben ik niet gewend, tot nu toe ben ik altijd keurig en snel geholpen, maar dit is echt een rampenplan

 

Admin: meeverplaatst


Na een hele dag bezig te zijn geweest, 7 man verder die niks konden doen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die wist wat hij deed en super aardig was. Die is anderhalf uur bezig geweest met vanalles en nog wat gezien er meerdere dingen ineens mis waren en hier doet alles het nu weer :)