Skip to main content

Sinds augustus verhuist, met de verhuizing 2 superwifi’s ontvangen, echter hebben wij op onze 3 verdieping geen wifi ontvangst. 

1 super wifi staat naast de modem, 1 super wifi staat op de 1ste verdieping. 

Maar op de bovenste verdieping hebben wij geen ontvangst. 

 

Ons zoontje wilt graag gamen op zijn kamer, maar dit kan dus op het moment niet? Wie kan mij helpen, zodat wij in het gehele huis internet hebben.

 

Hoor graag

Hi @Ghardie, welkom op het forum!

Is het nieuwe huis groter dan je oude huis? Onze SuperWifi versterkers zijn een mooie oplossing. Maar zelfs deze heeft niet onbeperkt bereik.

Wat ik wil aanraden is in de eerste instantie een schone installatie van de SuperWifi punten te doen. Kijk daarna wat het beste bereik geeft door de SuperWifi punten te verplaatsen. 

Verder is gamen via de wifi niet optimaal. Zelfs met goede wifi heb je altijd kans op klachten. Dat heeft alles te maken met de achterliggende techniek. Tijdens het spelen van de meeste computerspellen is het belangrijk dat signalen zo snel en stabiel mogelijk van en naar een server worden gestuurd. Wifi gaat door de lucht en heeft sneller last van verstoringen dan een internetkabel. 

Ik wil aanraden te kijken of het mogelijk is een kabel naar de spelcomputer te trekken. Dit is in alle gevallen het beste.