Skip to main content

Ik sta op een camping waar ik, volgens de website, gratis gebruik kan maken van WIFI (KPN-Hotspot).

Helaas werkt de Hotspot niet, bij geen enkele medegast.

De beheerder geeft de schuld aan de KPN.

Hoe kan ik erachter komen of dit echt zo is en kan ik een klacht indienen?

Alvast bedankt!

M vr gr

Ik sta op een camping waar ik, volgens de website, gratis gebruik kan maken van WIFI (KPN-Hotspot).

Volgens welke website?


Volgens de website van de camping.

 

https://siblu.nl/camping/nederland/groningen/meerwijck#faciliteiten

 


Hallo @yntsje zie hieronder hoe de hotspots van KPN werken:

KPN hotspots gratis op vakantieparken? Hoe log ik in? | KPN Community


@JanD ik weet hoe ze werken, sta al jaren op deze camping en maak ook zolang al gebruik van de hotspots.

Maar nu ze, sinds kort, gratis zijn werken ze niet meer. Ik kan dus ook geen gebruik meer maken van mijn persoonlijke, gratis abonnement als KPN-klant zijnde.

Wat ik vervelend vind is dat de camping-beheerder zegt dat het aan de KPN ligt en dat ik niet weet waar en bij wie ik een klacht te kan indienen.

 


U kunt hierover eigenlijk helemaal geen klacht indienen denk ik. Dat moet die campingeigenaar doen.

Ik vraag me af hoe het werkt. Is dit een dienst die de campingeigenaar afneemt van KPN? Moet de campingeigenaar daar voor betalen? 


@Nick83 ik heb geen flauw idee. KPN heeft over de hele camping masten geplaatst.


Het lijkt me dat de campingeigenaar daar voor moet betalen. KPN komt vast niet gratis masten plaatsen ofzo. KPN is de kerstman niet. 


@JanDik weet hoe ze werken, sta al jaren op deze camping en maak ook zolang al gebruik van de hotspots.

Maar nu ze, sinds kort, gratis zijn werken ze niet meer. Ik kan dus ook geen gebruik meer maken van mijn persoonlijke, gratis abonnement als KPN-klant zijnde.

Wat ik vervelend vind is dat de camping-beheerder zegt dat het aan de KPN ligt en dat ik niet weet waar en bij wie ik een klacht te kan indienen.

 

Hallo @yntsje als je weet hoe het werkt heb je ook het speciale telefoonnummer voor hotspot klachten, toch?


@JanDik weet hoe ze werken, sta al jaren op deze camping en maak ook zolang al gebruik van de hotspots.

Maar nu ze, sinds kort, gratis zijn werken ze niet meer. Ik kan dus ook geen gebruik meer maken van mijn persoonlijke, gratis abonnement als KPN-klant zijnde.

Wat ik vervelend vind is dat de camping-beheerder zegt dat het aan de KPN ligt en dat ik niet weet waar en bij wie ik een klacht te kan indienen.

 

Hallo @yntsje als je weet hoe het werkt heb je ook het speciale telefoonnummer voor hotspot klachten, toch?

0800 0414


@JanD nee, dat nummer ken ik niet. Ik ga morgen bellen, heel erg bedankt!


Hallo @yntsje , je schrijft eerder dat je van een betaalde versie van de hotspots gebruik maakte en nu gratis kan gebruiken. Je moet dan wel je hotspotaccount activeren bij KPN. Per (mobiel) abo bij KPN heb je recht op een gratis account, daarom stuurde ik de link zodat je weet hoe e.e.a. in te stellen.

Succes