Skip to main content
Beantwoord

Geen Wifi op mobiel sinds update op Experia Box V10

• March 31, 2025
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik merk dat ik boos ben. Update….Ik zit niet te wachten op 5G.
Wil gewoon dat mijn wifi werkt, zodat ik ook wifi signaal op mijn mobiel heb.
Precies zoals hierboven gezegd… verwarrende teksten voor een leek.
Van  mij mogen jullie er voor altijd vanaf blijven. Voorheen werkte het perfect en nu zit ik met mijn handen in mn haar...weet niet hoe het op te lossen Experia Box v10.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@IngridVers. Updates zijn vaak noodzakelijk, maar het is niet de bedoeling dat de verbinding erdoor wegvalt natuurlijk! Wat is de situatie nu precies? Je zegt dat het niet werkt, wat werkt er niet? Kan je het netwerk niet zien, kan je geen verbinding maken, valt het weg?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij noemt. Hoe meer je kunt benoemen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als het makkelijker is kan dat ook telefonisch, daar kan je een terugbelafspraak voor maken via de site. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 2, 2025

Welkom op de community ​@IngridVers. Updates zijn vaak noodzakelijk, maar het is niet de bedoeling dat de verbinding erdoor wegvalt natuurlijk! Wat is de situatie nu precies? Je zegt dat het niet werkt, wat werkt er niet? Kan je het netwerk niet zien, kan je geen verbinding maken, valt het weg?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij noemt. Hoe meer je kunt benoemen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als het makkelijker is kan dat ook telefonisch, daar kan je een terugbelafspraak voor maken via de site. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2025

Dank je wel voor jouw reactie.
Ik kon het netwerk niet zien, niet opnieuw toevoegen en geen verbinding maken.
Inmiddels is het opgelost via de klantenservice. Drie uur lang mee bezig geweest, dus ja, daar wordt ik niet vrolijk van.

Groeten Ingrid

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost! Drie uur is lang inderdaad, het had blijkbaar meer voeten in de aarde dan het in eerste instantie leek.