Skip to main content

Hallo! Ik heb helaas het zelfde antwoord en ook geprobeerd de ping 8.8.8.8. Alleen zodra ik dit doe dan komt er 4x ‘General failure’. Kan iemand mij vertellen wat ik anders kan doen?

Ook staat er nu dat ik verbinding heb terwijl geen een pagina laad en staat er dat er eventueel een virus scanner oid het tegen houdt.

 

Hoihoi, ik heb hetzelfde probleem en net zoals roosje kreeg ook ik 4x general failure, alleen de oplossing die zij had werkte voor mij ook niet! Wat kan ik hier nog aan doen?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dag @iFabicorn. Welkom hier op het Forum. Lastig dat sommige apparaten geen verbinding maken met WiFi. Speelt dit probleem op één specifiek apparaat? Zo ja, kun je dan laten weten wat voor merk en model apparaat het om gaat? Heb je je apparaat al eens uit- en weer aangezet? Kun je iets verder toelichten welke stappen je hebt doorlopen om het op te lossen? 

@wjb, zou jij hier dan ook eens naar willen kijken? :slight_smile:

En verder: vul je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Dan kan ik, indien nodig, ook eens vanaf deze kant meekijken. 


Ook ik ben benieuwd wat het merk en type is van de apparaat waarmee deze problemen ervaren worden?

Welke Experia Box heb je?


Hallo @iFabicorn. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere route) is opgelost. Als je nog wel problemen ervaart, laat het dan gerust weten. We denken graag mee.


Reageer