Skip to main content

Hier ook geen WiFi sinds vrijdagochtend. Service lampje brand rood, internet en power groen. Resetten geeft geen resultaat. Bellen duurt veel te lang. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Oei @Nicofries, dat is niet zo handig :slight_frown: Goed dat je hier even aan de bel trekt!

Werkt alleen de wifi niet en doet internet via een kabel het nog wel? Of gaat dat ook fout nu? Zou je om te beginnen de Experia Box willen resetten? Dat lost het merendeel van de problemen met internet direct op :slight_smile: Ik hoor graag of dat bij jou ook het geval is!

Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik met je mee!


Oké, ik kom er met een half uur op terug, dank. 

 


@Nicofries We horen graag van je!


Profiel ingevuld. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Wat jammer dat een reset het probleem niet heeft verholpen. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten en het lijkt er op dat er inderdaad iets mis is met jouw verbinding. Het lijkt mij verstandig om een monteur bij jou langs te sturen. Zou je hier willen aangeven welke dagen/dagdelen het beste uitkomt en jouw contacttelefoonnummer achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld in het KPN Forum profiel? Dan plannen we een monteursafspraak in. 


Informatie in het profiel gezet. Graag aandacht daarvoor. Dankjewel. 


k heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!


Ik heb een afspraak met één van onze monteurs ingepland. Laat je ons weten hoe het afloopt?


Ik heb een afspraak met één van onze monteurs ingepland. Laat je ons weten hoe het afloopt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat de monteur het probleem heeft verholpen. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!