Skip to main content

Mijn experiabox geeft power aan, maar maakt geen verbinding met mijn draadloze netwerk. Om de paar seconden gaan alle lampjes tegelijk aan en uit.

Uitschakelen reset etc. heb ik al gedaan. Zie nog geen storing gemeld.

Wie weet raad?

Vast bedankt!

Dag @Marisco Welkom hier op het KPN Forum. Betekent dat dit je helemáál geen diensten hebt? Je kunt ook geen tv kijken, bijvoorbeeld? 


Hoi Bart,
Dank voor je reactie! Ik kijk tv op mijn laptop.
Zojuist knalde de verbinding er weer uit... 4e keer vanavond :sob:
Plots dus geen verbinding meer. Mijn netwerk verdwijnt dn ook uit de lijst.
Op mn Experiabox brand alleen nog Power (groen lampje).
Ik weer uit / aan, of resetten, maar volgens mij is het meer een kwestie van tijd dat het signaal plotseling weer in de lucht is en ik weer verder kan werken / tv kijken.
Probeerde al monteur te regelen, maar kwam al een paar keer in een loop terecht: krijg je constant dezelfde schermen en stappen voor je kiezen :grimacing::confounded:
Het is dus echt een van-het-kastje-naar-de-muur-avond voor mij…
Gelukkig heb ik stalen zenuwen :lying_face:
Toch nog maar eens die monteur proberen?
Nou, ik ben er weer, zie ik zojuist. Eens kijken of ik dit bericht ook daadwerkelijk kan versturen.
Vast bedankt voor je advies.
Groeten, Marisca


Opnieuw... nadat ik een half journaal kon terugkijken. Plots geen internet meer (404 pagina met dino) :sob::smiling_imp:


Ok, helder @Marisco En met welke kleuren branden de andere lampjes op de Experia Box dan? En gebruik je internet via wifi of heb je een bekabelde aansluiting? Als je wifi gebruikt, wil ik je vragen om de computer met een kabel aan te sluiten en te kijken of dat wel werkt. 

Zou je ondertussen ook alvast jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hoi Bart, ik heb mijn profiel aangevuld.

Mijn netwerki is aweerl het grootste deel van de dag uit de lucht.

De experiabox valt gewoon dood. Op en af. Alleen power brand groen (blijft branden) en elke paar seconden lichten alle lampjes éénmaal op. Dus de hele rij ineens.

kan er morgenochtend iemand langskomen?


Lampjes branden elk in eigen kleur.( Moet je wel heel snel kijken). Oranje, groen, blauw.


Mijn draadloze netwerk is dan uit de lijst van beschikbare netwerken verdwenen.


Hoi Bart update: ik heb gebeld met KPN op afstand is de modem gereset. For the time being ben ik weer in de lucht...


Ha @Marisco Goed om te horen dat alles weer werkt. Mocht je nog ergens tegen aanlopen, laat het hier dan weten. Dan kijken we mee. 

Nog even een korte extra toelichting. Ik zag dat je me enkele privéberichten hebt gestuurd. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen met tips en adviezen. Een moderator zoals ik faciliteert dit: we zorgen dat gesprekken goed verlopen en dat informatie goed vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt, springen we uiteraard bij. Je krijgt dus veel sneller een reactie op je vraag als je deze in het openbaar stelt. Dan kan iedereen reageren. :-) 


Reageer