Skip to main content

Ik krijg sinds vandaag geen wifi meer. Onze modem, netwerknaam wordt niet weergegeven in rijtje netwerken. Op geen enkel apparaat. KPN vanmiddag aan de lijn gehad tot en met technische dienst. Die kreeg het vervolgens uiteindelijk voor elkaar. Nu na paar uur is alles weer verdwenen. En KPN krijg ik niet te pakken telefonisch! Eerst 5 minuten wachttijd, toen 10 en nu 15 maar ook dan wordt er niet opgenomen. Doodziek van! Modem is een V10. Alles al geprobeerd.

Weet iemand nog raad??

Pc of laptop bekabeld aansluiten? Werkt het dan?


Ik heb wel gewoon internet, maar heb juist de wifi nodig omdat ik op die manier mijn werk doe. Live streamen met telefoon om workshops te geven. Dus bekabeld is dan niet handig.


Hoi @vuurvogel, van harte welkom op ons forum. Rot dat het zo stroef loopt met je wifi verbinding, ook toen je de klantenservice daarvoor probeerde te bereiken. We helpen je hier graag op weg!

Goed dat we dankzij Nick weten dat je internetverbinding wel werkt. Het zit 'm dus echt in de wifi verbinding. Jouw netwerk viel zelfs weer weg nadat ‘ie hersteld was, lees ik. Het kan verschillende oorzaken hebben, daarom moeten we even zoeken naar de juiste oplossing. Ik raad je aan om de Experia Box V10 een volledige reset te geven, en daarna eerst te testen of het weer werkt. Zo ja, dan raad ik je aan om vervolgens onze Wifi manager te doorlopen. De Wifi manager is een handige tool die je helpt om je verbinding te controleren en verbeteren. We lezen graag hoe het is gegaan.


En gewoon even bekabeld inloggen in je v10. Dan zie je namelijk welke wifi gegevens er op dat moment in de v10 zijn opgeslagen. Kun je daar mee je wifi verbinden. Mocht het na een paar uur weer veranderen, kijk je weer in de v10 wat er veranderd is.