Skip to main content

Ik kan geen verbinding meer krijgen met de WiFi op de iPhones in huis. Modem al herstart, maar ook dit helpt niet. De PlayStation kan wel verbinding maken met de WiFi. Hoe kan dit? Wie kan mij helpen?  

Goedemorgen @SarahSaffrie! Goed dat je via het Forum contact met ons opneemt!

Is dit zomaar ineens dat de iPhones geen verbinding meer kunnen krijgen? Welke melding krijg je precies?
Ik ben ook benieuwd van welk type modem je precies gebruik maakt?

Mocht je het nog niet gedaan hebben, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Met dit soort vragen ben je daar sneller geholpen. Je kunt onze klantenservice op de volgende manieren bereiken:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Ik lees graag een terugkoppeling van je als je nog hulp nodig hebt of als het al opgelost is (en wat de oplossing was)!


Hij doet het inmiddels weer. Geen idee hoe dit kan. 


Gek, maar fijn dat het weer werkt: dat is het belangrijkste! :thumbsup_tone4: