Skip to main content
Antwoord

Geen Wifi verbinding met Experia Box V10

• March 2, 2025
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Sinds gisteren geen wifi in huis. Modem gereset. İk wil in mijn kpn app nieuw ww instellen maar ik krijg steeds de melding dat wifi instellen niet gelukt is, dat ik opnieuw moet proberen. İemand bekend met dit probleem??

Beste antwoord door Erwin van KPN

Sinds gisteren geen wifi in huis. Modem gereset. İk wil in mijn kpn app nieuw ww instellen maar ik krijg steeds de melding dat wifi instellen niet gelukt is, dat ik opnieuw moet proberen. İemand bekend met dit probleem??

Ik denk dat je naar de laastte firmware bent overgezet. Vergeet in dat geval de thuis app.  Dat soort instellingen kun je nu via KPN id/Mijn KPN regelen.

Heb je het ondertussen alweer aan de praat?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 2, 2025

Beste ​@Nes1975 , dus je hebt wel bekabeld internet ?

Welk merk en type modem heb je van KPN en heb je glasvezel of koper?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2025

Beste Jan,
EXperia box v10 en we hebben geen bekabeld internet, we hebben wifi versterkers, ook die branden rood sinds gisteren…

ook (nog) geen glasvezel

• March 3, 2025

Als je een pc of laptop bekabeld aansluit op de Experiabox, heb je dan internet? 

Heb je tv? Werkt dat?

Wat doen de lampjes op de Experiabox? 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Ik denk dat je naar de laastte firmware bent overgezet. Vergeet in dat geval de thuis app.  Dat soort instellingen kun je nu via KPN id/Mijn KPN regelen.

Heb je het ondertussen alweer aan de praat?