Skip to main content

Ik kan overal in huis verbinding krijgen met mijn Gast Netwerk maar alleen in de directe omgeving van mijn Expedia 10 de standaard wifi???

Ik heb al de modem kunnen swappen bij de kpn winkel, de geswapte heb ik ook al gereset! 
Ik heb de Gast netwerk al uit gezet

Ik heb ook al de wifi manager geprobeerd. Die werkt niet op het Gast netwerk en al die wel verbinding maak sta ik zo dicht bij de router dat er natuurlijk niets mis is.

 

kopen van versterkers lijkt me niet de oplossing gezien ik zeer klein woon en overal verbinding kan maken met het Gast netwerk op al mijn apparaten. 
 

Ook is alles besproken met 0800 0402 en de winkel. Maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost!


Hoe verder??

Ik kan overal in huis verbinding krijgen met mijn Gast Netwerk maar alleen in de directe omgeving van mijn Expedia 10 de standaard wifi???

U heeft alleen een Experiabox v10? Geen versterkers? Het Wireless lampje op de Experiabox staat aan?

 


Ja. Alle lampjes branden. Alleen de eco niet.

 

Ik heb geen versterkers….. ook niet nodig. Klein huis en overal bereik….. ook mijn normal netwerk is zichtbaar maar kan niet overal verbinding maken.

 

de title van mijn vraag klopt niet…… ik kan juist wel verbinden met het gast netwerk. Alleen nauwelijks met het standaard netwerk. 
 

 


Ik kan overal in huis verbinding krijgen met mijn Gast Netwerk maar alleen in de directe omgeving van mijn Expedia 10 met het Standaard wifi netwerk! 

Ik heb al de modem kunnen swappen bij de kpn winkel, de geswapte heb ik ook al gereset! 
Ik heb de Gast netwerk al uit gezet

Ik heb ook al de wifi manager geprobeerd. Die werkt niet op het Gast netwerk en al die wel verbinding maak sta ik zo dicht bij de router dat er natuurlijk niets mis is.

 

kopen van versterkers lijkt me niet de oplossing gezien ik zeer klein woon en overal verbinding kan maken met het Gast netwerk op al mijn apparaten. 
 

Ook is alles besproken met 0800 0402 en de winkel. Maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost!


Hoe verder??

 

Admin: dubbele topic samengevoegd


Staat je gastnetwerk op 2,4 of op 5ghz ingesteld? Misschien handig om deze op 2,4 in te stellen. Laat door de klantenservice ook eens het bedrade internetsignaal uitvoerig uitmeten. De oplossing ligt soms in een onverwachte hoek.

 

Admin: meeverplaatst


Hoi @HJLS . Welkom op het forum.

Staat je gastnetwerk op 2,4 of op 5ghz ingesteld? Misschien handig om deze op 2,4 in te stellen. Laat door de klantenservice ook eens het bedrade internetsignaal uitvoerig uitmeten. De oplossing ligt soms in een onverwachte hoek.

 

Admin: meeverplaatst

Dit is wel een goeie tip.  Weet je hoe dit in zijn werk gaat?