Skip to main content

Tijdens schoonmaak verongelukt licht de kabel geraakt die aan mijn experia box zit. (Bij stopcontact geraakt).

Nu geen wifi meer. Al aan uit, stekker eruit kabeltje zelf eruit erin. Maar geen vordering. Lampje gaat bij aanzetten even 20 seconden op groen en wordt dan weer rood. 

Het is een paar jaar geleden ook al eens gebeurt. Maar toen is het uiteindelijk vanzelf toch weer opgelost. 

Het is zaterdagavond. Maandag zijn ze pas weer bereikbaar. Is er iemand die mij kan helpen?

Welkom op het forum @Lise.anne! Dat klinkt niet fijn. Laten we zien hoe we dat zo snel mogelijk op kunnen lossen voor je. Begrijp ik goed dat je helemaal geen internet meer hebt? Of alleen geen wifi? Als je alleen geen wifi hebt, die dan eerst een reset van je modem

Als je helemaal geen diensten hebt dan kan je het beste met 0800-0402 bellen. Die staan 24 uur per dag voor je klaar om direct de juiste oplossing aan te sturen. Door hoe we op het forum werken kan oplossen soms wat langer duren. 

Wil je toch liever door ons geholpen worden vul dan je profiel in. Laat daarna hier weten als je dat gedaan hebt. Dan gaan we voor je aan de slag! 🙂


Dank! Ik heb gebeld. Maar gek genoeg is het vanzelf weer opgelost na een paar uur. Zal toch wel een klein defect zitten in de kabel. 


Fijn dat het opgelost is! 

Ik heb gebeld. Zal toch wel een klein defect zitten in de kabel. 


Wordt er ook een nieuwe kabel opgestuurd of is dat nu vooralsnog niet nodig?