Skip to main content

Begin april zijn wij verhuisd en hebben we een nieuwe experiabox v12 gekregen. Sinds begin juni lukt het mij niet meer om met mijn mobiel contact te maken met ons netwerk. Alle andere apparaten deden het nog wel. Vandaag via de hulptool op de kpnwebsite geprobeerd de modem te resetten. Gevolg: de wifi doet het nu helemaal niet meer. Na de laatste stap is er heel even wifi, maar zodra we iets willen doen, valt het netwerk alweer weg. Dit al 3x geprobeerd, geen succes. We kunnen dus geen verbinding meer maken met het ding. 

Afspraak maken met monteur van KPN lukt ook niet, die functie op de site werkt niet.

Iemand ideeën?

Alvast bedankt!

Judith

Oké dan. Handige harry is langs geweest en heeft met een oude laptop met vaste kabel alsnog connectie kunnen maken en de settings kunnen aanpassen. Nieuw netwerk met nieuwe naam gerealiseerd en nu werkt alles weer, inclusief de wifiverbinding met mijn mobiel.


Hoi @Juultje79, welkom op ons forum! Fijn dat jullie het weer werkend hebben kunnen krijgen!
Bedankt voor je terugkoppeling ook, mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!