Skip to main content

Hallo,

 

ik heb 1 tv die geen verbinding meer maakt met de wifi al van alles geprobeerd telefonisch met kpn monteur langs geweest en de tv naar mediamarkt/reperatie gebracht maakt daar dus gewoon verbinding met wifi alleen thuis niet.

 

Iemand een idee andere apparaten telefoons en andere tv maken wel verbinding.

Hallo @Amanda5589 ,

Gaat het om een wat oudere Tv? Je zou eens kunnen proberen om een tweede WiFi-netwerk aan te leggen. Hieronder de uitleg per type modem:

 


Ik ga het morgen proberen, sant laat ik het weten ik heb een Samsung tv en is in oktober pas 1jaar oud.


Ik heb meer topics gezien afgelopen weken waar Samsung tv's plots geen verbinding meer maakten. Is gewoon een bug in de KPN apparatuur. 


En wat houdt dat in een bug in het apparatuur?

moeten ze dan nieuwe apparatuur opsturen en deze terug sturen?

 

 


En wat houdt dat in een bug in het apparatuur?

moeten ze dan nieuwe apparatuur opsturen en deze terug sturen?

KPN moet een firmware update maken zodat het weer werkt. 


Oké dus als ik naar kpn bel en dat aangeef weten ze wat ze moeten doen, ik heb der zelf namelijk geen verstand van.


Oké dus als ik naar kpn bel en dat aangeef weten ze wat ze moeten doen, ik heb der zelf namelijk geen verstand van.

Dat doen ze niet voor u specifiek...


Zie bijvoorbeeld dit topic:

https://forum.kpn.com/internet-9/geen-verbinding-mogelijk-na-update-box-12-en-wijzigen-wachtwoord-612678


Hallo @Amanda5589 ,

Gaat het om een wat oudere Tv? Je zou eens kunnen proberen om een tweede WiFi-netwerk aan te leggen. Hieronder de uitleg per type modem:

 

Dit dus net gedaan maar alsnog doet de tv het nog niet


Uiteindelijk doet tie het weer, we hebben ingelogd op een andere wifi, netwerk gereset en wachtwoorden veranderd en toen deed de wifi het ineens weer! Eindelijk na 3 weken gedoe 


Reageer