Skip to main content
Beantwoord

Gegevens voor overstapservice

• April 6, 2023
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

De gegevens voor de overstap van Kpn internet per 18 april aanstaande lukt mij niet te complementeren ,de gegevens moeten voor 11 april binnen zijn .kunt u mij daarmee helpen?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Bart DV, welkom op het forum! Ik heb je losse reactie in een ander topic ook even verplaatst naar hier zodat ik beide dingen tegelijk kan behandelen.

Voor de overstapservice: De kortste klap hiervoor is bellen. We zijn, gratis, bereikbaar op 0800-0402. De collega kan dan gelijk de ontbrekende gegevens verwerken. 

Betreffende je naam: je bent op het forum ingelogd door te koppelen met Facebook. Dat kan ik niet wijzigen. Wel heb ik je forumnaam aangepast zodat je achternaam niet meer zichtbaar is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • April 6, 2023

mijn naam wil ook wijzigen hoe doe ik dat veilig?

Mijn echte naam wil ik niet erop hebben verder geen verwijzing naar Facebook,ook ontkoppelen graag

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2023

Hoi @Bart DV, welkom op het forum! Ik heb je losse reactie in een ander topic ook even verplaatst naar hier zodat ik beide dingen tegelijk kan behandelen.

Voor de overstapservice: De kortste klap hiervoor is bellen. We zijn, gratis, bereikbaar op 0800-0402. De collega kan dan gelijk de ontbrekende gegevens verwerken. 

Betreffende je naam: je bent op het forum ingelogd door te koppelen met Facebook. Dat kan ik niet wijzigen. Wel heb ik je forumnaam aangepast zodat je achternaam niet meer zichtbaar is.Â