Skip to main content

KPN heeft mijn abt te laat opgezegd bij ZIGGO.

Hierdoor heb ik geld tegoed van KPN wat mij is toegezegd 17 september 2020 door een collega van KPN

In de tussentijd heb ik 3 keer contact gehad met KPN . Echter zonder resultaat, nog steeds geen geld ontvangen.

Groet Hennie

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @hennie amsterdam. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat KPN het abonnement te laat heeft opgezegd. Ik zoek dit graag verder voor jou uit. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profielĀ en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Beste Vikash

Ik kan niet inloggen in KPN Forumprofiel het geeft een error.

Het gaat on een bedrag van 107,34 euro wat dhr. Fikkert mij heeft voorgerekend en ik tegoed zou hebben.

Ik heb ook naderhand gesproken met JorisĀ Ā en 20-10-2020 met Anna.

Iedereen geeft een memorie aan de eerste collega maar er gebeurt niks.

Mijn postcode is ***

Groet Hennie K

Ā 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Beste Vikash,

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

Groet Hennie


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat dit bedrag op 22 oktober is gecrediteerd. Dat betekend dat dit bedrag wordt verrekend op de eerst volgende factuur. Laat je mij weten of het het bedrag terug te vindt op de factuur van november?


Beste Vikash,

Bedankt , ik hoop dat het goed komt.

Ik vind het jammer dat je problemen niet rechtstreeks kan mailen naar de klantenservice van KPN.

Nu moest ik op een forum waar diverse mensen meekijken mijn probleem vermelden.

Ik vond dat geen juiste oplossing.

Ā 

Groet Hennie


Dat begrijp ik. Als je het liever niet openbaar wilt bespreken dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402. Ik ga er ook vanuit dat het goed komt, als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag van je!


Beste Vikash,

Als je de hele procedure gevolgd heb dan zie je dat drie keer bellen met de klantenservice geen resultaat had.

Groet Hennie