Skip to main content

Ik heb afgelopen maand geen internet gehad. Eerst zei de kluns van klanten service dat ik een nieuw modem nodig had. Modem opgehaald, oude modem teruggestuurd, nieuwe modem geïnstalleerd. NIETS. Klantenservice gebeld. Er komt een monteur. Weer een afspraak moeten maken op tijden dat ik moet werken. Blijk ik de verkeerde modem te hebben ontvangen. Nieuwe modem door monteur geïnstalleerd. Alles doet het. Vraag me wel af voor hoe lang? Nu wil ik geld terug. De ene kluns van Klantenservice zegt dat dat niet kan. Dat ik eerst allerlei formulieren moet downloaden en invullen en opsturen. Hetgeen ik vertik. Ik ben al genoeg tijd kwijt aan de slechte tijdrovende service van dit bedrijf. (Jullie maken fouten. Los ze dan ook zelf op.) Maar de andere kluns van klanten SERVICE zegt dat het wel kan en dat ik een gedeelte van mijn abonnee geld terug zal krijgen en dat hij daar voor zal zorgen....

Hoe nu?

KPN: svp stuur mij geen mails meer!!! Maar los het op. Ik zie het wel op mijn rekening.

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

???



www.kpn.com/vergoeding 

Veel succes


Hallo @BalenvanKPN, welkom op het KPN forum. Balen dat je een tijdje zonder diensten hebt gezeten. Zeker in deze tijd waarin we extra afhankelijk zijn van onze internetverbinding is het extra zuur. Toch wil ik je vragen om mijn collega's geen klunzen te noemen. Een storing kan voorkomen, maar we doen altijd ons best om een storing zo snel mogelijk te verhelpen. In het geval dat je langer dan 12 uur zonder diensten hebt gezeten, heb je recht op een wettelijke vergoeding van 1/30e van de abonnementskosten per dag dat je zonder diensten hebt gezeten. Ik lees in jouw bericht dat een collega zou zorgen voor een vergoeding. Ik ga er dan ook vanuit dat het goed is zo.

Als je wilt, kan ik voor de zekerheid voor je nakijken of de vergoeding goed in het systeem staat en wanneer je deze kunt verwachten. Ik heb dan wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?