Skip to main content

Goedemorgen,

Wij hebben een internetstoring aan KPN Glasvezel waarvoor na het weekend een monteur langskomt. Om toch internettoegang mogelijk te maken hebben we op het KPN Mobiel abonnement een gratis 100GB databundel voor een week gekregen.

Dat lijkt mooie service, maar als ik inlog op MijnKPN dan zie ik dat deze bundel in de wachtrij staat en eerst mijn andere abonnementsbundels worden opgemaakt voordat de 100GB pas geactiveerd wordt. Die is na 8 dagen weer op, terwijl mijn abonnement pas over 27 dagen een nieuwe bundel geeft.

Dus als ik het goed begrijp dan maak ik eerst mijn reguliere bundels op, begin ik dan aan de 100GB en als die verloopt over 8 dagen dan zit ik door al mijn bundels heen.

Of begrijp ik het verkeerd? Hoe zit het precies?

Groeten,

Thijs

Hoi @ThijsKnoeff .  Het klopt dat eerst je eigen bundel wordt aangesproken. Als die sneller op is (want je verbruikt immers meer door de storing) treedt de extra bundel in werking.

Als die ook op is voordat je storing is opgelost krijg je gewoon een nieuwe van ons.  De kortste klap is dan om 0800 0402 te bellen.

Ik kan het ook voor je doen maar dan moet ik het wel op een doordeweekse dag van je weten.Â