Skip to main content

Ik heb ook nog geen bericht ontvangen. Neem aan dat dit voor iedereen geldt met een abonnement van 100mb. 

Ik hoor het graag 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik heb ook nog geen bericht ontvangen. Neem aan dat dit voor iedereen geldt met een abonnement van 100mb. 

Ik hoor het graag 

Nee hoor @Klavr01 dat is puur willekeurig, lijkt het, door KPN vastgesteld. Welke criterai KPN hanteert om bepaalde klanten een gratis verhoging te geven geeft men echt niet prijs, hoeft ook niet.

Zit je erbij, heb je geluk, als je het geluk kunt noemen, want als je een hogere snelheid nodig had gehad, had je je abo zelf al aangepast naar die snelheid toe, toch?


Heb het niet echt nodig denk ik maar een dergelijk willekeurig beleid lijkt toch wat vreemd en lijkt wat rechtsongelijk. Zou het klantvriendelijker vinden als kpn dat voordeel aan al hun klanten zou doen. Waarom de ene kant bevoordelen boven de ander?   


Heb het niet echt nodig denk ik maar een dergelijk willekeurig beleid lijkt toch wat vreemd en lijkt wat rechtsongelijk. Zou het klantvriendelijker vinden als kpn dat voordeel aan al hun klanten zou doen. Waarom de ene kant bevoordelen boven de ander?   

KPN mag iedere klant behandelen en iets 'toestoppen’ zoals KPN dat zelf goeddunkt.

Dat jij toevallig weet dat een ander dat wel gehad heeft of krijgt, dat zij dan zo.

Heeft niets met rechtongelijkheid te maken.

Had je die vraag/opmerking ook gesteld/gemaakt als jij die verhoging wel had gehad en jouw buurman niet?


Hoi @Klavr01, die verhoging is inderdaad alleen voor mensen die daarover bericht krijgen. Als je geen bericht krijgt is het voor jou niet van toepassing. 

Ik weet niet precies wat de criteria zijn die daarvoor gelden, vaak heeft het onder andere te maken met wanneer het abonnement is gestart. Als jouw abonnement dan buiten een bepaalde periode gestart is, zou jij er dus buiten kunnen vallen.