Skip to main content

Afgelopen donderdag heeft de KPN een nieuwe G5 antenne geplaatst op het dak van de Boudewijnflat in Bolsward. De werkzaamheden werden gisteren, 18 december afgerond. Ik woon op de 8ste verdieping van genoemde flat. Sinds gisteren heb ik grote geluidsoverlast, het lijkt of er constant een scheepstoeter loeit. Het gaat 24 uur per dag door. Mijn verzoek is, om zo snel mogelijk een einde te maken aan het loeiende geluid. Ik woon in *********. Dit is geen vraag, maar een dringende oproep om hier werk van te maken.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Hans Stoop, welkom hier. 

Dat is wel knap irritant. Ik verwacht dan ook dat je niet de enige bent die er last van hebt. Ik ben daarop meteen gaan schakelen met de Technische Dienst. Kun jij een bereikbaarheidsnummer toevoegen aan jouw profiel en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan speel ik die door en zal 1 van mijn collega's contact met je opnemen om het probleem door te spreken.


Bart, het lijkt erop, dat het probleem is opgelost. Vandaag zijn diverse mannen aan het werk geweest om de antenne volledig vast te zetten. Sinds vanmiddag is het stil, nu maar hopen, dat het probleem hierdoor is opgelost. Hier een tel. nummer betreffende het melden van overlast. 0800-0150. Echter, er waren wel erg veel wachtenden, dus of dat helpt, is twijfelachtig. KPN is sowieso lastig te bereiken, het schijnt modern te zijn om vooral bijna onbereikbaar te zijn.


Yes, ik krijg net bericht van mijn collega dat er gisteren een team is geweest. Fijn dat het nu opgelost is. Daar ben ik blij om. 

Hoor je toch weer iets, dan hoor ik graag van je. 


Goedemiddag. Naar  aanleiding  van de  klacht van  Hans  Stoop wil  ik melden  dat  de geluidsoverlast  er  nog  steeds  is. Wij  wonen  in het  zelfde  appartementen  complex  in Bolsward. Wij wonen  op de  5e  verdieping  en  nu  ik  dit  bericht  schrijf  kan  ik het  duidelijk  horen. Als  er  geen  of weinig  wind  is hoor je het niet maar  nu  waait  het  iets harder en  hoor je het  duidelijk. Voordat  de  laatste  antennes  geplaatst  zijn hebben we  nooit  wat  gehoord. Ik hoop dat  jullie  hier  op  korte termijn  wat  aan  gaan  doen. Met vriendelijke groet  Betsie Lemstra. 


Hoi @Betsie Lemstra, welkom hier. 

Wat irritant zeg. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt. Goed dat je het meldt. Kun je een telefoonnummer toevoegen aan jouw profiel waar je op te bereiken bent? Dan ga ik dit doorgeven aan mijn collega's. Dan zullen ze waarschijnlijk contact met je opnemen om te kijken wat er precies aan de hand is en wat daar aan gedaan kan worden.Â