Hoi
Eindelijk een afspraak kunnen plannen om mijn kastje te kunnen vervangen, blijkbaar gevoelig voor stroomstoringen, nadat de agenda elke keer helemaal vol zat en een afspraak plannen onmogelijk was. Wel 10 herinneringsmails om de afspraak te maken. Daarna steeds een foutmelding op het websiteformulier "neem contact op met systeembeheerder". Uiteindelijk is het gelukt, 25 juli staat de afspraak. Fijn.
Vandaag tijdens het werk ineens een voicemail van een 020 nummer. Een nummer wat ik ook niet online kan vinden. Dat de monteur morgen wel even tussen 8 en 12 komt want hij is in de buurt en 25 juli hebben ze geen monteur in de buurt dus die afspraak gaat sowieso niet door. Sorry?! Proberen terug te bellen na mijn werk, niemand aanwezig natuurlijk.
Dit is toch geen manier van omgaan met je klanten? Ik moet werken. Zij gaan bepalen wanneer ik maar beschikbaar moet zijn? Zal ik gelijk gewoon niet gaan werken? Echt belachelijk en asociaal. Ik heb ook geen geüpdatet mail gekregen, om mijn afspraak zelf te verzetten. Wat ook niet kan, want zelf moet je dat eigenlijk 3 dagen van te voren al doen.
Dit kan toch echt niet?!