Skip to main content

Hoi

 

Eindelijk een afspraak kunnen plannen om mijn kastje te kunnen vervangen, blijkbaar gevoelig voor stroomstoringen, nadat de agenda elke keer helemaal vol zat en een afspraak plannen onmogelijk was. Wel 10 herinneringsmails om de afspraak te maken. Daarna steeds een foutmelding op het websiteformulier "neem contact op met systeembeheerder". Uiteindelijk is het gelukt, 25 juli staat de afspraak. Fijn.

 

Vandaag tijdens het werk ineens een voicemail van een 020 nummer. Een nummer wat ik ook niet online kan vinden. Dat de monteur morgen wel even tussen 8 en 12 komt want hij is in de buurt en 25 juli hebben ze geen monteur in de buurt dus die afspraak gaat sowieso niet door. Sorry?! Proberen terug te bellen na mijn werk, niemand aanwezig natuurlijk.

 

Dit is toch geen manier van omgaan met je klanten? Ik moet werken. Zij gaan bepalen wanneer ik maar beschikbaar moet zijn? Zal ik gelijk gewoon niet gaan werken? Echt belachelijk en asociaal. Ik heb ook geen geüpdatet mail gekregen, om mijn afspraak zelf te verzetten. Wat ook niet kan, want zelf moet je dat eigenlijk 3 dagen van te voren al doen. 🙂

 

Dit kan toch echt niet?!

Hallo @MOONTAN ,

Lastig natuurlijk. 
 

Je kunt het jezelf makkelijk maken door vanochtend thuis te blijven. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar je voorkomt er een hoop ergernis mee. 
 

Want de zomervakantie is begonnen, het zou anders nog wel eens maanden kunnen duren voordat er weer een nieuwe afspraak staat. En dan zul je ook thuis moeten zijn. 
 

Maar je bent nu op het forum van de provider KPN. Voor klachten over Roamler moet je uiteraard bij hun zijn. KPN gaat niet over de afspraken van Roamler. 


Ik heb een contract met KPN, niet met Roamler. Ik kan niet zomaar even thuisblijven omdat Roamler dat een dag van te voren besluit?! Ik vraag me serieus af in wat voor wereld jullie leven. Ik kan thuis zijn wanneer ik dit ruim op tijd weet, daarom maakte ik ook een afspraak. 

 

Ik verwacht dat KPN dit oplost, ik heb niets met Roamler te maken. Ik ben namelijk met Roamler geen samenwerking aangegaan, dat was KPN.

 

Daarbij wil ik er ook even op wijzen dat het wekenlang onmogelijk was een afspraak in te plannen. Omdat de agenda vol was of omdat de website een foutmelding gaf. Een probleem waar meer mensen, zo te lezen op dit forum, tegen aan liepen. Dus dat het nu zomervakantie zou zijn en het daarom niet zou kunnen, heb ik helemaal geen boodschap aan. 


Gewoon negeren als u geen tijd heeft. Laat het varen. Het kastje gaat vanzelf een keer stuk. Dan belt u KPN. Die sturen dan een monteur om het kastje te vervangen. Zit u wel een paar dagen zonder verbinding.


Hallo @MOONTAN, welkom op de KPN Community. Dit is een plek waar klanten elkaar helpen, met ondersteuning van de KPN moderators. Maar zoals je mogelijk al gemerkt hebt, reageren wij later dan jouw medegebruikers van de KPN Community.

Dat betekent dat de Roamler monteur waarschijnlijk al langs is geweest. Is het gelukt om hiervoor thuis te blijven? Ik begrijp het ook als dit niet is gelukt. Maar dan zal je toch echt contact met Roamler moeten opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak. Ik kan dit niet voor je doen.


Reageer