Skip to main content

Goedemiddag. Hier geen klaag topic maar een nieuwsgierige vraag.

 

Ik heb een abbo van 100/100.  Nu meet ik net de snelheid heb ik 120/158. En niet een keer, meerdere malen achter elkaar gemeten.

 

Natuurlijk is dat niet erg maar ik vraag me af hoe dit mogenlijk is?

 

Mvg

 

Hallo @Fam. Goorden , dan heb je een mooie stabiele verbinding, houden zo.

Zelf is mijn uploadsnelheid officieel 10Mbit/s, maar in de praktijk behaal ik bijna 30Mbit/s, prima toch.

 


Ik heb 50/50 via glasvezel maar haal ook ruim hierboven (60/80 meestal). Ik heb dit wel vaker gehoord. Is dit een argument om dus eerder de goedkopere varianten te nemen, omdat je dan doorgaans vaker erboven zit en bij de top grote kans hebt op minder?


Ik heb 50/50 via glasvezel maar haal ook ruim hierboven (60/80 meestal). Ik heb dit wel vaker gehoord. Is dit een argument om dus eerder de goedkopere varianten te nemen, omdat je dan doorgaans vaker erboven zit en bij de top grote kans hebt op minder?

Als je 100 af neemt en je krijgt 90 op glasvezel heb je alle recht om te klagen. Daarom is het limiet wat verhoogt naar 71 bij een 50mb abonnement, en 121 bij een 100mb abonnement. Bij 200 zit je er vaak maar een klein beetje boven en met de 1gb abonnementen er wat onder. 

Je moet vooral nemen waar je zelf denkt het meeste uit te halen. Ben je alleen staand en gebruik je niet zo veel data is een 50/50 abonnement helemaal top. Heb je een druk huishouden met drie kinders dan zou mijn advies toch een stuk hoger zitten.