Skip to main content

Al twee jaar problemen: af en toe geen internet, geen tv. Probleem zit mi in de genexis glasvezelset. Bijna alles is nu namelijk al vervangen. Gisteren nog een nieuw v12 modem geplaatst. Deed het even, maar toen 24 uur helemaal niets. Nu werkt het ineens spontaan weer. Wat moet ik doen om die genexis te laten vervangen?

Aan een "gewone" service monteur heb ik niets want die gaat alleen naar de v12 kijken...maar dat is het probleem niet.

Eerder gebeld om een monteur te laten komen met spullen (!) om wat te vervangen, maar daar begint kpn niet aan zeggen ze.

Vandaag nog gebeld, maar na 30 minuten wachten eruit gegooid ?! Kost ook weer 25 euro zonder resultaat…eergisteren ook al 2x een half uur gebeld en 1x eruit gegooid...

Eigenlijk wil ik dus een kpn monteur die die genexis gaat vervangen.

Hallo @RobdeBobbie ,

Welk telefoonnummer bel je dan? KPN is gratis te bereiken via 0800-0402. 
 

Via dat nummer kun je jouw probleem bespreken en mogelijk een monteur inplannen. 


Aan 0800-0402 heb ik niets, het enige wat ze me aanbieden is dat ze op afstand mijn modem willen resetten. Dat lost dus helemaal niets op! Er valt weinig te bespreken want het is allemaal spraak en computergestuurd.

Ik bel nu 09060400005, en dat kost 80 cent per minuut. Als ik er uitendelijk door kom dan wordt ik na doorverbonden te zijn en weer wachten wel vriendelijk te woord gestaan. Dat dan wel. Maar zij kunnen/mogen niet een monteur met spullen sturen die de boel komt analyseren en oplossen. Dat is tegen het beleid?! Ik kon wel een monteur krijgen die het v12 modem voor mij zou installeren, maar daar heb ik dus niets aan. en dat is niet wat ik vraag.

Iemand vertelde mij dat het ook niet de kpn zelf is die de genexis komt vervangen. kpn huurt ook een andere partij in?! Die zou ik dus zelf in willen huren, maar weet dus niet hoe...


Aan 0800-0402 heb ik niets, het enige wat ze me aanbieden is dat ze op afstand mijn modem willen resetten. Dat lost dus helemaal niets op! Er valt weinig te bespreken want het is allemaal spraak en computergestuurd.

Ik bel nu 09060400005, en dat kost 80 cent per minuut. Als ik er uitendelijk door kom dan wordt ik na doorverbonden te zijn en weer wachten wel vriendelijk te woord gestaan. Dat dan wel. Maar zij kunnen/mogen niet een monteur met spullen sturen die de boel komt analyseren en oplossen. Dat is tegen het beleid?! Ik kon wel een monteur krijgen die het v12 modem voor mij zou installeren, maar daar heb ik dus niets aan. en dat is niet wat ik vraag.

Iemand vertelde mij dat het ook niet de kpn zelf is die de genexis komt vervangen. kpn huurt ook een andere partij in?! Die zou ik dus zelf in willen huren, maar weet dus niet hoe...

Met wie bel jij dan?  Er is maar één KPN klanten service en die bereik je via 0800 0402. Zij zijn er om dit soort issue te analyseren.

Ik raad je aan om dat andere nummer niet meer te bellen.

Wat je issue betreft zie ik de verbrekingen. Er is nu een nieuw modem onderweg. Als die het probleem niet oplost, laat mij dat hier weten. Dan zorg ik voor een monteur. 


Hoi Erwin,

Ik had in eerste instantie gebeld met 036 2002528. Dit had ik nog in mijn telefoon staan als contact om met de KPN te bellen??? Ik weet niet meer hoe ik ooit aan dit nummer ben gekomen... Daar kreeg ik te horen dat ik met 09060400005 moest bellen?! Dit kost veel tijd en geld, en is frustrerend! Deze dienst doet eigenlijk niets behalve geld rekenen voor een in de wacht staande verbinding. En verbindt dan als je geluk hebt na lang wachten door met de KPN? Ik zag dat ik op een gegeven moment 020 2444688 aan de lijn had. Complimenten voor de dame die ik toen na lang wachten aan de lijn kreeg. Heeft alles voor zover ze kon gecontroleerd, geregeld dat ik een nieuw modem kreeg, en bovendien meer dan genoeg GB's om mijn smartphone als hotspot te gebruiken. Eerst werkte het nieuwe modem wel, toen 24 uur niet, maar nu werkt alles tot nu toe perfect. De eerdere storingen wijzen idd toch op de genexis. Toen het niet werkte zag de v12 namelijk geen connectie met de genexis (not connected melding oid). Mijn telefoon had wel verbinding met de v12, maar dan zonder internet.

Wijze les! dat 0906 nummer bel ik niet meer. dacht echt dat dat van de kpn was...

Heb ik opnieuw problemen dan meld ik me eventueel wel bij jou.

Hartelijk dank voor je antwoord. Het vertrouwen in de KPN heb ik nu wel terug!