Skip to main content

Vorige week kwam er hier ,*** *** *** *** , iemand die me liet tekenen voor gratis aanleg glasvezel.  Gratis is natuurlijk goed maar ik heb al een hele tijd een overeenkomst met DELTA dus kan deze aanbieding van KPN niet doorgaan daar alles via Delta gaat. Gelieve dus alles weer te wijzigen.

Bij voorbaat dank.

Elly Catseman

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy

Hallo @ellycatseman ,

Als je alleen hebt getekend voor de aanleg is er niets aan de hand. Je bent daarmee niet verplicht om ook een abonnement te nemen op bv KPN internet.

Je hebt nu wel het voordeel dat de verbinding dan wordt gelegd. Mogelijk hebben toekomstige bewoners daar wat aan. Want de aanleg is maar eenmalig gratis. Wil iemand in de toekomst glasvezel laten aanleggen? Dan kost dat veel geld.   


Hallo @ellycatseman ,

Als je alleen hebt getekend voor de aanleg is er niets aan de hand. Je bent daarmee niet verplicht om ook een abonnement te nemen op bv KPN internet.

En bovendien... voordat KPN daadwerkelijk de glasvezelaansluiting werkend opgeleverd heeft bent u misschien wel een jaar verder.


Hoi @ellycatseman . Welkom op het forum.

Als jij verder nergens voor getekend hebt, behalve voor het gratis aanleggen van glasvezel. Dan mooi zo laten, zou ik zeggen. :-)

 


@ellycatseman gewoon KPN ook aan laten leggen. Kan je naderhand evt makkelijk overstappen naar KPN indien Delta niet bevalt