Skip to main content

Wifi extra naam gewijzigd, bevestigd en uitgelogd. Experia v12 zet de naam van extra gewoon terug. Bij gast wifi blijft de gewijzigde naam wel staan. Wat zie ik over het hoofd? 

Hoi @Benardus, welkom op ons forum!
Het extra wifi staat los van je gewone en gast wifi. Gaat het daar misschien verkeerd? Hieronder heb ik nog een paar handige relevante topics!
 

 


Dat dat los staat begrijp ik. Het probleem is de gewijzigde naam van de extra wifi gewijzigd vlgs de handleiding, wordt weer teruggezet in de oorspronkelijke extra wifi 2.4 of 5 naam. Hoe kan dit? 


Hallo @Benardus , heb je bij de 1e installatie wèl  de standaard wifinamen/wachtwoorden en inlogcode van het modem gewijzigd zoals het modem de eerste keer adviseert? 

Indien, nee, doe dat dan eerst, dan kun je daarna alles aangaande wifi aanpassen, instellen, wijzigen en vooral niet vergeten op te slaan (apply).

 


Ja is gedaan


Ik heb niet zo een allesomvattend antwoord wat er precies misgaat, kun je ons toelichten welke stappen je precies doorloopt? Gebruik je ook wifiversterkers of andere netwerkapparatuur? Zoja wat voor precies?


Stappen zijn beschreven in het eerste bericht. aanvullende informatie lijkt me niet zinvol. 's nacht herstart de router en zet de extra wifi naam terug in de originele naam. Gebeurt niet voor het gastaccount, deze hebben hetzelfde zelfde wachtwoord 


Ik heb er niet echt een verklaring voor vrees ik. Je zou alles kunnen resetten en helemaal vanaf het begin af aan alles opnieuw installeren.