Skip to main content

17 augustus waren er twee man alle glasvezel elementen bij ons aan het installeren en de modem gebruiks klaar te maken, internet zou meteen moeten werken word mij verteld.

Vervolgens zeggen ze dat ze nu weg moeten en gaan weg, geen stabiliteits test of connectie test, niks.

 

Geen internet, 4 keer toe gebelt met KPN, antwoord was dat we maar een dag moeten wachten.

17 augustus was de overstap datum.

Nu nog steeds géén internet, maar Ziggo wilt de oude modem uiterst vandaag terug hebben.

 

Wat nu KPN?

Voel me eigen zo een beetje in de maling genomen.

@Mel0108 Hoe branden de lampjes op uw glasvezelkastje ( Power-Connection-Alarm ) ?


Power groen en connection knippert groen, alarm is uit.


@Mel0108 Kunt u dat glasvezelkastje eens minimaal 2 minuten van de stroom halen en dan weer aansluiten ? Heeft u daarna wel verbinding ?


Al een aantal keer gedaan helaas.


@Mel0108 Ik vrees dat er bij https://www.kpnnetwerk.nl/ nog wat moet gebeuren. Als u hier het forumprofiel invult met de relevante gegevens kan een moderator met u mee kijken. ( De gegevens met prive zijn alleen zichtbaar voor u en de moderators.)

 


Die heb ik al ingevuld.


@Mel0108 Helaas is er een wachttijd i.v.m drukte voordat de moderator gaat reageren 😏 Misschien een optie om toch https://www.kpnnetwerk.nl/ te bellen (tijdens kantooruren op 0880063744) , of misschien kan je het via hun website regelen.


Hoi @Mel0108, welkom op ons forum!
De snelste manier om contact met ons te krijgen is altijd telefonisch via 0800-0402.

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je mijn collega's ook al gesproken hebt.
Had je ook al contact gehad met KPNnetwerk? Volgens mijn gegevens ligt de glasvezel nog niet in je huis of hebben ze die in ieder geval nog niet gereed gemeld. Tot zij dat gerealiseerd hebben kunnen wij helaas nog niet zo veel.

Je ziggo abonnement moet overigens nog gewoon actief blijven tot je abonnement bij ons actief is. Je gebruikt namelijk de overstapservice.


Al gedaan, de order was niet goed voltooid vanuit KPN netwerk's kant/aanemer dat is nu wel gedaan, via KPN zelf is er nu een ticket gemaakt waar ze gaan kijken wat er nu gebeuren moet, maar ik mis wel mijn uren zo, Ziggo is flink aan het zeuren over de modem en die vandaag terug moet, een modem van 5 jaar oud. :|

Nu hopen dat het gauw is opgelost en dat we gauw internet hebben.

Dankuwel voor uw hulp


Is er enige manier om de voortgang hier van te zien?


@Mel0108 Het enige is je status blijven checken op Welkom | KPN Netwerk


Staat nog steeds dat we niet aangesloten zijn, word hier zo moe van..


@Mel0108,

Raar dat Ziggo wil dat je alles terugstuurt als hun abonnement nog loopt en niet is ‘afgemeld’ door KPN…


Ja geen idee, ziggo gebelt en de persoon aan de telefoon die was er heel dreigend over.


Ja geen idee, ziggo gebelt en de persoon aan de telefoon die was er heel dreigend over.

Ik zou ze gewoon nog een keer contacten en zeggen dat je abonnement nog langer doorloopt en de apparaat dus nog niet retour kan.


Ok, net gebelt dat ik een nood modem krijg, waar ik niet super veel aan heb aangezien het een computer waar ik op werk betreft die geen wifi kan ontvangen..

Hoe lang gaat dit nog duren ._.


@Mel0108,

Krijg je dat van KPN? Of van Ziggo?


KPN- dit is overigens wel een heel goed gebaar


Duidelijk. Daar zit inderdaad geen LAN mogelijkheid op 😞 aansluiten via WiFi is de enige mogelijkheid.


Net te horen gekregen, na 3 dagen, dat er toch iets mis is, echt waar zeg.

Nu duurt het tot minstens week 35 dat het word opgelost, omdat ze iets moeten patchen, 2 weken later, hier gaan wij dus niet mee akkoord.

Laat het maar is opschieten, onze '’overstap'’ was 17 augustus.

Gaat lekker zo, echt genoeg van.


@Mel0108,

Balen 😞 dus KPN Netwerk moet inderdaad nog iets bij je doen. Daar kan KPN provider niets aandoen.