Skip to main content
Beantwoord

Gisteren aangesloten, wanneer krijg ik Xbox Series S toegestuurd?

• December 29, 2021
  • 1 reactie
  • 268 keer bekeken

Er zou een xbox series s oogestuurd worden zodra ik aangesloten zou zijn. Gister is alles geinstalleerd maar ik heb nog nims vernomen van de xbox. Gaat dat goed?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Raffael89 ,

Nog even geduld. De verzending van de x-box wordt pas gedaan na het verstrijken van de wettelijke bedenktermijn van veertien dagen. 

KPN stuurt jou daarover een e-mail na het verstrijken van de veertien dagen wettelijke bedenktijd. 

• Het welkomstcadeau wordt na de activatie van je abonnement naar je toe gestuurd. Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code van ons, waarop je de status van de levering kunt controleren.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 29, 2021

Hallo @Raffael89 ,

Nog even geduld. De verzending van de x-box wordt pas gedaan na het verstrijken van de wettelijke bedenktermijn van veertien dagen. 

KPN stuurt jou daarover een e-mail na het verstrijken van de veertien dagen wettelijke bedenktijd. 

• Het welkomstcadeau wordt na de activatie van je abonnement naar je toe gestuurd. Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code van ons, waarop je de status van de levering kunt controleren.