Skip to main content
Beantwoord

Glas brandt niet op glasvezelkastje sinds verlenging ingegaan is

  • March 16, 2024
  • 8 reacties
  • 201 keer bekeken

Op 7-03-2024 abonnement verlengt. Deze zou ingaan op 14-03-2024. Kreeg hier over mail en sms dat ik er gebruik van kon maken.  Maar sinds de 14de geen internet meer. Contact gehad met kpn dachten ze dat de modem kapot was nieuwe opgestuurd gekregen maar had al vermeld dat de glas lampje niet meer brande. Nieuwe modem die heb ik de 15de aangesloten en nog steeds niks. En lampje van glasvezel lampje brandt nog steeds niet.

Is dit een probleem van buitenaf of binnen bij glasvezel kastje of zelfs een administratief fout ivm abonnement verlengen en aanpassen ?

Beste antwoord door JanD

Haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan @Ozgurb .

Nog geen resultaat, dan gratis bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 16, 2024

Haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan @Ozgurb .

Nog geen resultaat, dan gratis bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

 


bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • March 16, 2024

Wat @N.N. zegt, en anders gewoon een storing monteur laten komen. Het lijkt erop dat je verbinding gedeactiveerd is.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 16, 2024

@N.N.  Meerdere keren gedaan en geen succes. Ik krijg straks een telefoontje van kpn zal wel aangeven dat er een monteur moet komen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 16, 2024

@N.N. @SaltyBart telefonisch gesprek gehad word gebeld voor een afspraak met de monteur, er is iets mis met glasvezel kastje of met het verlengen van het abonnement of wijkcentrale, update volgt.


bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • March 16, 2024

Ja soms gaat het helaas fout, het blijft techniek! Ik hoop dat het snel is opgelost voor je!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 16, 2024

@SaltyBart @N.N. Er iets mis met de wijk centrale maandag ochtend komt een monteur langs. Hopelijk is het dan gefixt. Inderdaad techniek ! Update volgt


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2024

Probleem is opgelost zonet, kabel vervangen in de wijkcentrale, alles werkt weer. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Ozgurb, welkom! Fijn dat er een monteur geregeld is en dat alles toch redelijk spoedig weer gerepareerd is!