Skip to main content

Recentelijk een glasvezel abbonement afgesloten bij KPN, aansluitdatum was 5 september.
Helaas is het nu een dag later en staat het”Glas” lampje nog steeds uit, ook in de MijnKPN app staat bij “aansluitdatum” “je kunt aansluiten op glasvezel!” maar bij “Apparatuur aansluiten” staat het knopje “Start met aansluiten” nog steeds grijs en ik kan er niet op klikken.
Ik heb zowel de router als het glasvezel boxje meerdere keren opnieuw opgestart.
Moet hiervoor een monteur komen of word de aansluiting nog actief gezet?

Bel even met de klantenservice 0800-0402.  Ze kunnen dan meteen met je meekijken. 


Brand het power lampje wel?


Brand het power lampje wel?

Zowel power als Ethernet

 


Ok 👍


Ok 👍

Niks oké, het glaslampje brandt niet, dus kan er niets werken @Exellar 


Bel even met de klantenservice 0800-0402.  Ze kunnen dan meteen met je meekijken. 

Net gebeld, geadviseerd om te wachten, dan doen we dat maar.


En hoe is de situatie nu @Exellar ?


En hoe is de situatie nu @Exellar ?

Medewerker aan de lijn zei dat het 2 weken kon duren na het aanmelden ookal zegt de aansluitdatum wat anders.

Dus nog niks veranderd want kpn heeft ons nog niet aangesloten.


En hoe is de situatie nu @Exellar ?

Medewerker aan de lijn zei dat het 2 weken kon duren na het aanmelden ookal zegt de aansluitdatum wat anders.

Dus nog niks veranderd want kpn heeft ons nog niet aangesloten.

KPN heeft vandaag uit het niets een mail gestuurd dat er een monteur langskomt op 12 Sept.

Hopen dat het dan gelijk opgelost word!

(en hopen dat die niet 70 euro kost achteraf)


Dat gaat ineen snel.  Kijk goed waarvoor je een handtekening zet voor akkoord om gedoe re voorkomen.  


Hoi @Exellar .  Beetje vreemd hoe dit dan gaat.

Je had je gegevens al ingevuld dus ik heb even meegekeken. Morgen komt er idd een monteur. Morgen is ook de aansluitdatum (die verschuift automatisch met de datum waarop de monteur komt).  Deze lijkt aangevraagd door de collega waar je toen mee hebt gesproken.

Ik hoop dat de monteur het morgen aan de praat krijgt. Zo niet , laat het hier even weten. 


Voor mij is ook zelfde verhaal maar hun zijn bezig sinds juni 2023 dit te oplossen maar tot nu toe is niks gebeurt alleen maar BS verhalen aan je vertellen en blijft draaien. Ik ben echt ontevreden met kpn en zal niemand kpn netwerk adviseren! Dit is echt niet hoe je @Kpn  moet met klanten om gaan !!!


De glasvezels in het aansluitpunt zijn kapot, kon de monteur niet oplossen want daar is iemand anders voor nodig. Vervolgafspraak word gemaakt.

Ik zal dit topic sluiten wanneer de volgende monteur langs is geweest en het aansluitpunt werkt.


De glasvezels in het aansluitpunt zijn kapot, kon de monteur niet oplossen want daar is iemand anders voor nodig. Vervolgafspraak word gemaakt.

Ik zal dit topic sluiten wanneer de volgende monteur langs is geweest en het aansluitpunt werkt.

Hopelijk doen ze dat een beetje snel.

Hoe heb je nu diensten?  Mocht je een mobiel nummer van KPN hebben kan ik daar een grote gratis bundel opzetten ter overbrugging. 


De glasvezels in het aansluitpunt zijn kapot, kon de monteur niet oplossen want daar is iemand anders voor nodig. Vervolgafspraak word gemaakt.

Ik zal dit topic sluiten wanneer de volgende monteur langs is geweest en het aansluitpunt werkt.

Hopelijk doen ze dat een beetje snel.

Hoe heb je nu diensten?  Mocht je een mobiel nummer van KPN hebben kan ik daar een grote gratis bundel opzetten ter overbrugging. 

We hebben "gelukkig" nog het internet van Ziggo thuis.

Express niet van de overstapservice gebruik gemaakt voor het geval dat er iets mis zou gaan.

Bleek een zeer goed idee te zijn hahaha.


 

De glasvezels in het aansluitpunt zijn kapot, kon de monteur niet oplossen want daar is iemand anders voor nodig. Vervolgafspraak word gemaakt.

Ik zal dit topic sluiten wanneer de volgende monteur langs is geweest en het aansluitpunt werkt.

Nu anderhalve dag verder, monteur zij dat we teruggebeld zouden worden die dag, is helaas tot heden nog niet gebeurt.

In een email van kpn stond er dat er de volgende dag een email naar ons verstuurd zou worden, is helaas ook nog niet gebeurt…

 


 

De glasvezels in het aansluitpunt zijn kapot, kon de monteur niet oplossen want daar is iemand anders voor nodig. Vervolgafspraak word gemaakt.

Ik zal dit topic sluiten wanneer de volgende monteur langs is geweest en het aansluitpunt werkt.

Nu anderhalve dag verder, monteur zij dat we teruggebeld zouden worden die dag, is helaas tot heden nog niet gebeurt.

In een email van kpn stond er dat er de volgende dag een email naar ons verstuurd zou worden, is helaas ook nog niet gebeurt…

 

Net kpn gebeld “kan naar de verkeerde email zijn gestuurd, wacht nog een paar dagen en bel dan terug als de email er nog steeds niet is”

Dan maar weer lekker wachten.


Ik heb weer meegekeken. De zogenaamde ondergrondse is aangestuurd. 

Ik kan helaas niet in hun planning kijken.   Ik heb wel het ticket een update gegeven met de vraag om een status te geven.  Helaas is dit een andere bedrijfstak die ik niet direct kan benaderen. 


Telefoontje gemist om 1u. 10min later een sms gekregen dat ik een nummer moest bellen(eindigd op 1557), die medewerker zegt dat binnen 8 uur gebeld gaat worden.
Nu maar hopen dat ze niet dat belletje om 1u bedoelde maar dat ze nog een keer contact opnemen.


KPN Netwerken komt woensdag langs om het punt te repareren.


Monteur van kpn netwerken heeft het aansluitpunt gemaakt, alleen gaat het nu mis bij aansluiting in de distributie box buiten. In die kast was de cylinder van het slot kapot dus er komt een vervolgafspraak wanneer dat gerepareerd is.

Halve maand verder en nog steeds geen internet, kan net zo goed zelf beginnen met een glasvezelverbinding aanleggen vanaf thuis naar de datacentra van kpn. 😂


Tjonge,  wat een gebed zonder einde zo. :-(

Afwachten maar weer. Ik ben blij dat je iig nog Ziggo hebt. 


Ze zijn vandaag nog een keer langsgekomen en hebben nu de verbinding volledig gerepareerd, wij hebben dus nu ook internet!