Skip to main content

8 oktober was mijn aansluitdatum volgens Mijn KPN, ik heb alles aangesloten maar m'n glas lampje brand niet. Het rare is, dat ik nog steeds internet heb via Ziggo, en als ik de stappen doorloop in de mijn KPN app, dan blijft de app hangen bij het controleren van m'n verbinding. 

Het rare is tevens wel dat ik mijn activatiekosten nog niet zijn afgeschreven, terwijl het rekeningnummer juist is.
Ook heb ik mijn welkomst cadeau nog niet ontvangen. 

Dus ik vraag me af wat hier nu fout gaat. 

Bel met de klantenservice 0800-0402. Zij kunnen dan meteen met je meekijken. Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. 

Hi @Gé van Bommel, wanneer er geen glas op het glasvezelkastje brand komt er geen signaal binnen. Als dit na de dag van de activate nog niet brand is het zoals @Joep1965 al zegt even bellen met de klantenservice. 

Het glasvezelkastje ontvangt nu dus nog geen signaal en hierdoor werkt het modem ook nog niet. Omdat je gebruik hebt gemaakt van overstapservice heb je nu nog internet van Ziggo, zodra ons modem online komt wordt dat stop gezet. Het welkomscadeau ontvang je niet direct, omdat er eerst de bedenktijd over heen moet gaan. Zie hier meer informatie.

Reageer