Skip to main content

Zojuist kreeg ik bericht dat niks het meer deed thuis, blijkbaar is het licht van de glasvezel af het glas lesje brandt namelijk niet.

 

Uit en aan zetten gaf geen verbetering. Blijkbaar zijn er verder geen werkzaamheden.

Kan iemand het lichtknopje omzetten  😁

Ha @Galdor68, er moet iets meer gebeuren dan alleen het omzetten dan een lichtknopje 😉 We kampen met een storing in jouw woonplaats, deze is bekend en er wordt al aan gewerkt.

Deze storing is ook te vinden op kpn.com/storing, je kunt de voortgang daar volgen. Ook kan je daar aangeven op de hoogte te willen worden gehouden, dan krijg je een berichtje zodra het is opgelost.


Ha @Galdor68, er moet iets meer gebeuren dan alleen het omzetten dan een lichtknopje 😉 We kampen met een storing in jouw woonplaats, deze is bekend en er wordt al aan gewerkt.

Deze storing is ook te vinden op kpn.com/storing, je kunt de voortgang daar volgen. Ook kan je daar aangeven op de hoogte te willen worden gehouden, dan krijg je een berichtje zodra het is opgelost.

De storing is inmiddels ook weer opgelost @Galdor68, het thuisfront moet weer een werkende verbinding hebben 🙂


Ik hoorde net inderdaad dat alles het weer doet, ps toen wij de postcode controleerde was er geen storing bekend.


Ik denk dat de storing kort nadat je daar keek werd aangemeld, waardoor dat precies langs elkaar heen liep. Gelukkig is het weer opgelost nu en werkt het weer.


Dat zal elkaar inderdaad net hebben gekruist. Ik kreeg rond 14:15 een sms over de storing.