Skip to main content

@Kpn beste KPN, ik heb hetzelfde probleem als de mensen hierboven. Het glas lampje brand niet meer en ik heb geen internet meer via kabel en wifi.. er werken hier 2 mensen thuis kunnen jullie ons helpen met het oplossen van dit probleem? 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Mvdbforum. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je de stappen op onze servicepagina al eens doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kunnen wij het verder voor je uitzoeken. 


Bellen gaat het snelst. 0800 0402.

Als het glaslampje niet brand, komt er dus geen verbinding meer binnen. 9 van de 10x moet daar dan een monteur bij. Hier word niet altijd direct gereageerd. Dus bellen en snel een monteur inboeken.


Bellen gaat het snelst. 0800 0402.

Als het glaslampje niet brand, komt er dus geen verbinding meer binnen. 9 van de 10x moet daar dan een monteur bij. Hier word niet altijd direct gereageerd. Dus bellen en snel een monteur inboeken.

In dat geval is bellen inderdaad de snelste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen @Mvdbforum!


We hebben geen reactie meer van je gezien @Mvdbforum en ik hoop dat dit inhoudt dat je via de klantenservice goed verder bent geholpen!

Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we ze uiteraard graag 🙂