Skip to main content

Beste lezer,

Per vandaag zou de aansluiting in ons nieuw huis ingaan. Tot op heden wil het lampje “glas” niet gaan branden. Alles gedaan en geprobeerd wat ik op dit forum heb gelezen. Ik gok dat er iets nog niet goed is aangesloten in de wijk. Kan iemand dit van KPN controleren?

Hier hetzelfde probleem,  vandaag is de kabel van buiten naar binnen getrokken en is alles aangesloten. Middelste lampje "connection"  brandt niet.

Monteur heeft gebeld na aansluiten naar iemand om de genexis te activeren,  ik hoorde de mevrouw aan de andere kant bevestigen dat dit is gedaan. Ik zou alles aan moeten kunnen sluiten, maar dit lukt dus niet.

Kpn zelf is niet te bereiken via 0800-0402

Ik begin het nu wel zat te raken na vanaf half april op een noodpakket te zitten met digitenne. 


Beste @Wellerd en @JamieHoogstraten, welkom! Wat jammer om te lezen dat jullie hier tegenaan lopen. Het is, zoals jullie gemerkt hebben, behoorlijk druk op het forum. Hopelijk hebben jullie inmiddels contact gehad met mijn collega's via 0800-0402 en is e.e.a. inmiddels in werking gezet. Mocht ik nog wel iets voor jullie kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Ik kijk dan met jullie mee!