Skip to main content

Vandaag de hele middag bezig geweest om het glasvezel pakket aan te sluiten, resetten, weer opnieuw aansluiten, klantenservice bellen,  wachten, resetten en weer opnieuw....ondertussen 9 uur verder en nog steeds brand het glas lampje niet. Volgens de klantenservice ligt het aan de modem en is het signaal goed. Baal ontzettend dat ik ben overgestapt van  Ziggo, daar nooit problemen. Als het vrijdag nog niet werkt wil ik het contract ontbinden en weer terug naar Ziggo

Admin: afgesplitst van originele topic

Hallo @Teleurgestelde klanten, welkom! Wat jammer om te lezen dat je er zoveel gedoe van hebt! Is het aansluiten inmiddels gelukt? Heb je opnieuw contact gehad via 0800-0402? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met je adres en evt. klantnummer. 


Over 3.5 week komt er een monteur kijken. Tot die tijd hou ik gewoon Ziggo. Kwam er achter dat de draad in de stekker van het kastje aan de muur doormidden is. Waarschijnlijk bij montage van de aansluiting in de woning er tussen gekomen. Geen idee verder, we gaan het zien