Skip to main content

Ik heb geen internet. Alles al gereset en uit stopcontact gehaald. Nu zag ik dat t glaslampje niet brand. Doet ie t daarom niet? Wat kan ik doen?? 

Hoi @Bregje1 . Welkom op het forum.

Dat lampje is wel redelijk essentieel voor je verbinding ;-)  Heb je nog geprobeerd om het glasvezelkastje even een minuutje van de stroom te halen?

Als dat ook niet voor verbetering zorgt raad ik je aan om 0800 0402 te bellen.

Mocht je via het forum geholpen willen worden zal dat minder vlot gaan dan bellen maar het kan uiteraard wel.

In dat geval heb ik je gegevens nodig. Zou je je profiel kunnen aanvullen en daarna hier een seintje geven?  (het forum is straks onbemand door KPN medewerkers. Wij zijn er morgen om 8:00 weer)


Bedankt voor je reactie; ik heb mijn gegevens aangevuld. 


Klopt het dat je contact hebt gehad met de telefonische ingang, @Bregje1 ? Zo ja, wat is daar uitgerold? 


Ja dat klopt, ik krijg maandag een nieuwe modem. Alle lampjes branden (incl glas) en van de modem maar toch doet ie t niet. 
Echt balen, vooral met t wk dit weekend en moest nog wat dingen doen voor werk 😑


@Bregje1 Inderdaad super balen dat dit net in het weekend valt, en dan ook nog met het WK voetbal. 

Ik kan er helaas niet voor zorgen dat het nieuwe modem sneller komt, maandag is de snelst mogelijke optie. 

Kun je maandag laten weten of het nieuwe modem het probleem inderdaad opgelost heeft?


Kan kpn zorgen voor onbeperkt internet op mijn telefoon voor 24 uur oid? Dan kan ik dat als hotspot gebruiken. 


@Bregje1 Ik zie in een mobiel nummer terugkomen in je profiel. 

Maar klopt het ook dat dit geen KPN telefoonnummer is? 


Ja maar m’n mag heeft kpn. Enfin, het internet doet t weer. Gisteravond laat nog een x gereset en toen deed ie het. Iedereen weer blij! 


@Bregje1 Ah, dan was dat inderdaad een optie geweest! 

Maar dit is nog beter! Fijn om lezen dat het weer werkt, en gelukkig op tijd voor de finale.