Skip to main content

Mijn internet doet het thuis niet meer. Nu heb ik de stroom van de modem er even achter weg gehaald, maar alsnog staat er geen internet. Nu zie ik ook dat het lampje van glas niet meer brand. Iemand een idee wat ik hier mee kan?

Hallo @Royveldhuis, welkom op het KPN forum. Hier gaat iets duidelijk niet goed. Ik lees dat je de modem al van de stroom hebt gehaald, maar helaas was dat tevergeefs. Het volgende advies is: Zowel modem als glasvezelaansluiting beide stroomloos maken. Vervolgens 2-3 minuten wachten en dan eerst de glasvezel weer aanzetten en daarna de modem. Je kunt ook proberen de online probleemoplosser te doorlopen. 

Mocht dat allemaal geen soelaas bieden, raad ik je aan om te bellen met 0800-0402. Een medewerker van de klantenservice kan dan direct met jou samen naar een oplossing kijken en indien nodig de technische dienst inschakelen. 


 


Hallo @Royveldhuis, welkom op het KPN forum. Hier gaat iets duidelijk niet goed. Ik lees dat je de modem al van de stroom hebt gehaald, maar helaas was dat tevergeefs. Het volgende advies is: Zowel modem als glasvezelaansluiting beide stroomloos maken. Vervolgens 2-3 minuten wachten en dan eerst de glasvezel weer aanzetten en daarna de modem. Je kunt ook proberen de online probleemoplosser te doorlopen. 

Mocht dat allemaal geen soelaas bieden, raad ik je aan om te bellen met 0800-0402. Een medewerker van de klantenservice kan dan direct met jou samen naar een oplossing kijken en indien nodig de technische dienst inschakelen. 


 

Dag Jeroen,

 

Bovenstaande geprobeerd, maar tevergeefs. Ik zal de klantenservice even bellen. Bedankt voor je bericht 

 

Met vriendelijke groet,

 

Roy VeldhuisÂ