Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds gisteren heb ik het 1Gb/s pakket van jullie. Echter heb ik nu een connectie probleem.

Gisteren ervaarde ik ook variatie in de verbinding, echter is er nu dus helemaal geen connectie.

Ik heb de experiabox v12 al tweemaal opnieuw opgestart. Echter keek ik daarnet op de NT box van jullie en hierop zie ik dat het 'glas’ lampje uit staat. Dit doet denken dat de connectie met glasvezel dus niet kan worden volbracht.  

Daarom heb ik de NT box tweemaal van de stroom gehaald (opnieuw opgestart) en het zo proberen op te lossen, echter werkt dit dus ook niet.

 

Zie ik hier iets over het hoofd? Moet ik een monteur laten komen om de connectie naar de centrale kast te laten controleren? 

Hallo @JeroenRL heb je al een bevestiging gehad dat de lijn opgeleverd is?

Zo ja en niet werkend dan even bellen met 0800 0402


Hoi @JeroenRL, welkom. 

En wat balen dat je geen diensten meer hebt na 1 dag. Volgens mij zie je niks over het hoofd. Reset van modem en stroomloos maken van glasvezel voor 2 minuten is wel het maximale wat je zo kan doen.

Snelst is om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken. 

Via deze weg mag natuurlijk ook. Hoor ik graag van je als jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Ik kan zo geen aansluiting op de gegevens vinden namelijk. Deze zijn correct of heb je een foutje gemaakt?

 


Hoi @JeroenRL, welkom. 

En wat balen dat je geen diensten meer hebt na 1 dag. Volgens mij zie je niks over het hoofd. Reset van modem en stroomloos maken van glasvezel voor 2 minuten is wel het maximale wat je zo kan doen.

Snelst is om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken. 

Via deze weg mag natuurlijk ook. Hoor ik graag van je als jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Ik kan zo geen aansluiting op de gegevens vinden namelijk. Deze zijn correct of heb je een foutje gemaakt?

 

Dank voor jullie snelle reacties.

Daarnet zoals jullie aangaven met de klantenservice gebeld. Er is inderdaad geen connectie met het NT kastje. Morgen komt een monteur bekijken wat er aan de hand is.


Wil je laten weten hoe het bezoek van morgen verlopen is? Hoop dat de monteur het snel kan oplossen.