Skip to main content

Goedenavond,

In onze net-opgeleverde nieuwbouwwoning hebben wij het glasvezelkastje en het modem van KPN aangesloten vandaag. Nu brandt het lampje 'glas' niet op het kastje en knippert het lampje 'internet' op het modem. Uiteraard alles al twee keer aan en uit gezet en minuten gewacht.

Wij horen van onze buren dat er iemand van jullie langs moet komen om de glasvezelaansluiting te activeren (verbinding naar de centrale actief maken). Dit omdat het gaat om een nieuw opgeleverde wijk van woningen.

Kunnen jullie dit zo snel mogelijk komen doen? Wij horen dat buren er al sinds november mee bezig zijn en dat scenario willen wij graag voorkomen.

Vriendelijke groeten,

V.

Als ik kijk naar jullie abonnement @Vvanderlinden, dan ie ik dat het vanaf vandaag behoort te werken. Ik begrijp dat het glaslampje niet brandt, ondanks dat ook alles aan onze kant op groen staat. Ik heb een monteur ingepland voor 23 februari. Dat is de eerste mogelijkheid. De monteur zal dan normaal gesproken de lijn voor jullie activeren. 


Hoi Jeroen,

Bedankt voor de snelle reactie. Super. Komt de monteur om een bepaalde tijd? Dan kunnen we daar een beetje rekening mee houden.

Edit: ik heb de afspraakbevestiging inmiddels in de mail gevonden.

Groeten,

V.