Skip to main content

Het kastje naar de muur verhaal herken ik helaas ten zeerste in het verhaal.

Anderhalf jaar geleden  heeft glaspoort ook bij ons tot aan de voordeur  de kabels getrokken en een gat gemaakt waar de laatste bekabeling  nog naar de meterkast moet worden getrokken/ aangesloten.

Helaas konden wij niet thuis zijn op de dag dat ze dat laatste stukje zouden doen. Keurig hebben we de afspraak geannuleerd en tot op heden kunnen wij geen nieuwe  afspraak meer maken. 

Zowel Kpn als glaspoort wijzen naar elkaar. 

Glaspoort geeft aan dat ze nu niet meer in onze wijk zijn ( zij zijn nu natuurlijk in andere dorpen aan het graven) en dat we af moeten wachten. Bel ik met kpn hoe wij dan toch glasvezel kunnen krijgen omdat wij dat ook willen, wijzen ook zij ons terug naar kpn.

Overigens de telefooncentrale van kpn en glaspoort zitten bij elkaar. Toen ik de laatste keer naar glaspoort belde nam de telefoniste op met : ' goedemiddag met kpn, wat kan ik voor u betekenen?'... toen ik zei dat ik met glaspoort belde, stamelde ze en zei ze dat ik idd met glaspoort belde.

Wat ik zou willen vanuit KPN: betalende langzittende klanten zoals wij, dat laatste stukje glasvezel laten aansluiten. Laat glaspoort een paar medewerkers de missende huizen in een wijk aansluiten. KPN  betaald hiervan de kosten aan glaspoort. Per slot van rekening  kan KPN zich het ook veroorloven om tot en met vandaag tv' 's aan nieuwe klanten te geven. Kortingen te geven aan nieuwe klanten voor een internetaansluiting en kortingen voor tv aansluiting. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Ik denk dat je even een klacht moet indienen bij KPN Netwerk, mogelijk kunnen hun je verder helpen.
Schade of klacht melden | Het KPN Netwerk


Oranje kabeltje zelf naar binnen brengen en dan contact opnemen met kpn dat je het graag wil laten installeren. 

 


Oranje kabeltje zelf naar binnen brengen en dan contact opnemen met kpn dat je het graag wil laten installeren. 

 

wat een dom advies

je moet van die kabel afblijven

gewoon klacht indienen

 


Het was misschien een onhandig advies en snap ook wel dat je niet aan zo'n kabel mag zitten.


Het was misschien een onhandig advies en snap ook wel dat je niet aan zo'n kabel mag zitten.

onhandig zou ik het niet noemen , ten strengste verboden wel


Dank Saltybart voor jouw antwoord.

Ik ga meteen een klacht indienen. 

Het oranje kabeltje naar binnen brengen zelf was best een goed idee ;-)


Dank Saltybart voor jouw antwoord.

Ik ga meteen een klacht indienen. 

Het oranje kabeltje naar binnen brengen zelf was best een goed idee ;-)

Het klinkt leuk en snel, maar ga niet aan fiber kabels van providers zitten rommelen.
Dit is uiterst gevoelig materiaal en eigendom van KPN Netwerk.


Oranje kabeltje zelf naar binnen brengen en dan contact opnemen met kpn dat je het graag wil laten installeren. 

Ik wil toch nog even voor de zekerheid benadrukken dat dit absoluut niet de bedoeling is. Je kan het beste contant opnemen met Glaspoort en dit overlaten aan hun monteurs.


Reageer