Skip to main content

Goedenavond,

Ik schrijf dit bericht n.a.v. onduidelijkheden die zijn ontstaan bij het aansluiten van ons glasvezel.

Op 25 maart is er een monteur bij ons thuis geweest die de NTU heeft geïnstalleerd op ons glasvezel kastje. Vervolgens zei de monteur dat wij contact moeste

n opnemen met KPN voor het wijzigen van ons abonnement. 15 april zou de wijziging doorgevoerd moeten zijn, dit is alleen tot op heden nog altijd niet het geval.

Sinds 15 april hebben wij al 4 herinneringen per mail en 2 herinneringen per sms ontvangen dat de glasvezel actief is. Echter na talloze telefoontjes en live chats worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kregen wij een telefoontje van een monteur die aangaf dat er nog iets aangepast moest worden in de wijkcentrale maar dat dit nu niet mogelijk was vanwege het coronavirus.

Vreemd, dat er wel een monteur bij ons binnen is geweest maar dat het niet mogelijk was om naar de wijkcentrale te gaan. Afijn, vorige week hebben wij weer contact gehad met de klantenservice en die heeft voor de zoveelste keer een ticket aangemaakt dat de technische dienst contact zou opnemen met ons. Dit is nog altijd niet gebeurt.

Wel blijven wij steeds herinneringen krijgen dat ons glasvezel actief is, dit is hoogst irritant en wij zouden nu eens graag wat duidelijkheid en opheldering willen. 

Welkom op het forum @Yasin Avci, hoewel de aanleiding minder leuk is :confused:

We zijn door drukte op het forum een week verder, excuus voor de late reactie! Zit er inmiddels een beetje schot in de zaak?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!