Skip to main content

1 jaar geleden werd glasvezel opgeleverd en gekozen voor Solcon. Fritz-Box aangesloten. Zenderpakket en service vallen tegen. ook hebben wij internet van Solcon.

Kan ik na opzegging bij Solcon eventueel abonnement bij KPN afsluiten ?

Tevens wil ik graag TV in caravan.

Ik heb al jaren mobiel abonnement bij KPN.

Hi Solution, welkom op het forum. 

Wat zegt onze website als je daar je postcode en huisnummer invult? Dat is de snelste manier om te achterhalen of wij daar kunnen leveren. Voor de caravan is Digitenne misschien een optie, afhankelijk van de locatie


@Solution, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


het is onmogelijk een vraag te stellen via de kpn site waar je goed antwoord op krijgt.  Glasvezel is 4 maanden geleden aangekondigd bij mij. 6 weken geleden is het kastje in mijn huis aangesloten. Vervolgens hoor je niets. Ga je bellen, van kastje naar muur, en uiteindelijk zeggen ze: je hoort zodra het wordt aangesloten. Inmiddels 4 weken verder en het enige wat ik hoor is radiostilte. 

Grrr, heeel slecht dit


het is onmogelijk een vraag te stellen via de kpn site waar je goed antwoord op krijgt.  Glasvezel is 4 maanden geleden aangekondigd bij mij. 6 weken geleden is het kastje in mijn huis aangesloten. Vervolgens hoor je niets. Ga je bellen, van kastje naar muur, en uiteindelijk zeggen ze: je hoort zodra het wordt aangesloten. Inmiddels 4 weken verder en het enige wat ik hoor is radiostilte. 

Grrr, heeel slecht dit

U heeft ondertussen nog wel gewoon internet via de telefoonlijn? 


daar gaat het niet om, alles werkt, alleen 0 informatie en communicatie over vervolg aanleg en in gebruikname glasvezel in huis. Ook niets over op de website te vinden. 

Na bellen en lang wachten blijkt er 18 nov iets in het kpn systeem te komen. 

maar weer afwachten en kijken of er na 18 nov een bericht komt. 

#blijmetjeklantkpn? #Communicatiekpn? 


Ik denk dat er niets te communiceren valt. Want ik denk dat KPN het ook nog niet weet. Want KPN is hier voor een heel groot gedeelte afhankelijk van onderaannemers. En die hebben veelal helemaal geen planning. Die gaan gewoon morgen verder waar ze vandaag gebleven zijn. Zo af en toe komt er een storing tussen door. Dan moeten ze daar naartoe en dan ligt het werkt dus weer stil.