Skip to main content

Hallo,

 

ik woon in zwolle met postcode (...) Wanneer wordt glasvezel geactiveerd? Moet ik hier een afspraak voor maken?

 

Groet, Senay

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo je postcode en huisnummer weg uit je bericht. Vul je profiel in en de moderators kunnen je verder helpen. Allen zij en jij  kunnen je gegevens dan zien.


Beerzwaan bedankt!

 


Hallo, kan iemand mij helpen wanneer mijn glasvezel geactiveerd wordt?

 


Hallo, intussen is glasvezel bij mij thuis aangesloten maar nog niet geactiveerd! Wanneer wordt dit geactiveerd en wat moet ik hiervan verwachten. Gaat dit op afstand of komt er iemand langs. En als er iemand langs komt; hoe kan ik een afspraak maken?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Rustig... geduld... Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Het heeft gewoon tijd nodig.


Hallo Nick83, rusig en geduld snap ik. Ik weet alleen niet wat de procedure is. Is het wachten op KPN? Moet ik een afspraak maken? Het is mij onduidelijk wie nu aan zet is. Misschien heb jij hier antwoord op?

 


Hoi @Senay, welkom. 

Wat leuk dat er glasvezel geïnstalleerd is. Dan wil je daar natuurlijk ook gebruik van maken. Ik zie dat er nog geen order is om over te gaan op glasvezel. Dat heb ik nu voor je in orde gemaakt. De monteur komt de 30e tussen 1200-1400 uur om het in orde te maken. Ik hoor graag hoe het bezoek verlopen is.