Skip to main content

Hallo,

 

Afgelopen woensdag 23 februari hebben 2 monteurs van KPN Netwerk, de glaskabel verbinding in de meterkast aangesloten en de FTU geplaatst. Omdat volgens de monteur er te veel demping op de kabel zat, heeft hij geen NT kastje geplaatst. Er zou er nog een monteur langskomen om een meeting te doen om de kijken waar de demping zat.

Nu heb ik niks meer gehoord, en op de website van KPN Netwerk geeft aan dat de status gereed is van mijn aansluiting.

Heb in november al een abonnement afgesloten bij KPN, modem ligt al een maand klaar. Maar deze kan ik dus niet aansluiten omdat er geen NT is geplaatst.

@KPN hoe nu verder, hoe krijg ik een werkende verbinding?

 

Mvg,

Hans

Hoi @hbrouwer, welkom hier. 

Je wacht nog op het NT, deze is nog niet geplaatst omdat er te veel demping zou zijn. Er zou nog een monteur komen, alleen wanner? Daar heb je geen idee van begrijp ik. Ik kijk graag eens voor je of ik meer duidelijkheid kan scheppen. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hallo @Bart_Z , ik heb de belangrijke gegevens in mijn profiel gezet.

En wat je schrijf klopt helemaal, geen NT geplaatst mogelijke demping volgens monteur en geen idee wanneer er een monteur komt. 


Vannacht een mail ontvangen vanuit het KPN Netwerk dat ik ben aangesloten op glasvezel:thinking: .

Maar dan wel zonder dat er een NT kasje is geplaatst, dus kan nog steeds niet gebruik maken van de aansluiting.


Vannacht een mail ontvangen vanuit het KPN Netwerk dat ik ben aangesloten op glasvezel:thinking: .

Maar dan wel zonder dat er een NT kasje is geplaatst, dus kan nog steeds niet gebruik maken van de aansluiting.

 

Kan je een foto plaatsen, wat er nu zit? 


Ik heb even meegekeken. Fijn dat Netwerk nu de aansluiting gereed heeft gemeld, maar dan moet er nog wel een NT komen natuurlijk. Ik zie zo niets over nog een monteur helaas. Daarom heb ik melding gemaakt bij de Back Office. Ik heb gevraagd een monteur in te plannen hiervoor. Ze zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. Hoor graag van je als er contact is geweest.


De aansluiting ziet er als volgt uit:

 


Ik heb even meegekeken. Fijn dat Netwerk nu de aansluiting gereed heeft gemeld, maar dan moet er nog wel een NT komen natuurlijk. Ik zie zo niets over nog een monteur helaas. Daarom heb ik melding gemaakt bij de Back Office. Ik heb gevraagd een monteur in te plannen hiervoor. Ze zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. Hoor graag van je als er contact is geweest.

Bedankt Bart, we wachten het af als ik niks hoor bel ik KPN of plaats hier weer een bericht.

Zal ook laten weten indien alles is opgelost.


Ja hoor graag weer van je. 


Ben gebeld door een KPN medewerker, ze konden nog geen monteur sturen omdat het administratief nog niet in orde is.

Als het goed is wordt ik vrijdag teruggebeld, hopelijk was het dan in orde en kan er een monteur ingepland worden.

Wat wel vreemd was dat er in het systeem stond dat de order geannuleerd moest worden, of dit ook zo was.

Hopelijk wordt dit geen neverending story.


Heel fijn. Ik zie ook dat de monteur vanmiddag komt. Hoor graag hoe dat bezoek verlopen is.


Vandaag KPN monteur geweest om de NT te plaatsen, echter het werkte niet.

Geen licht door de glasvezel, dus moest KPN Netwerk weer komen. Die waren in de buurt aan het werk dus stonden 10 minuten later voor de deur.

Ze hebben de las in de FTU opnieuw gemaakt omdat deze niet goed was. Daarna werkte de verbinding.

Had ook al niet zoveel vertrouwen in de eerste 2 monteurs van KPN Netwerk we de kabel naar binnen hebben aangelegd, ze hadden niet veel ervaring.


Gelukkig waren ze in de buurt dan. Fijn dat het nu werkt. Daar ben ik blij om. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan horen wij graag weer van je. 


Jij bent tenminste geholpen, bij mij ook nog geen NT kastje geplaatst, nu voor de 4de keer uitgesteld tot 23 december, hoe verzin je het.


Heel fijn dat je glasvezel pakket zelf aan kan sluiten maar ja hoe doe je dat met een half aangeleverd pakket.

De aansluiting zit er inmiddels maar mist toch nog een NT kastje zonder dat doe je niet veel met glasvezels beetje jammer dit terwijl er inmiddels eigenlijk nog niks is goed gegaan sinds de aanvraag


@Martijnvanalphen, ik zie dat de aansluiting de 28e actief wordt. Voor dan staat er ook een monteur gepland tussen 15:00 - 17:00 uur. Hij/Zij zal de NT plaatsen en de aansluiting verder verzorgen.