Skip to main content

Bij ons hebben ze de glasvezel binnen in de meterkast geplaatst. Nu wil ik graag wat er nu moet gaan gebeuren, heb al gebeld met klantservice maar daar kreeg ik geen duidelijk reactie. Er zou wat opgestuurd worden? Hoelang gaat dat duren?

Hallo @PaulV72 ,

Bij mij duurde dat nog ongeveer vier maanden (na het naar binnen brengen van de glasvezelkabel.) En dan komt er dan nog een KPN-monteur die het laatste kastje aansluit. 

Duurt het jou te lang?, dan toch weer t.z.t. bellen met 0800-0402.


KPN heeft geen idee hoelang het allemaal kan duren. Schiet lekker op zo


KPN heeft geen idee hoelang het allemaal kan duren. Schiet lekker op zo

Ik heb dezelfde ervaring als jij en @Noordzee 

Maar als je belt moet je even zeggen: “Ik wil een medewerker spreken”. Het kan zijn dat je eindeloos aan de praat wordt gehouden door een zogenaamde intelligente babbelbox. Op een gegeven moment schakelt die je door naar een echte medewerker. Maar dat loopt lijkt het hier te zien niet altijd zo soepel.


nou helaas moet ik geduld hebben :-(

 


Helaas moet je inderdaad wel veel geduld bewaren.  Mij zijn telkens veel datums aangegeven waarop alles zou werken. Ik werd afgelopen week gebeld . De medewerkster gaf aan dat ik zeer snel terug gebeld zou worden en dat dan het glasvezel actief zou zijn. Inmiddels nu dus weekend en nog steeds niks gehoord.  het begint zeer irritant te worden. Vroeger stond kpn bekend om zijn goede service en afspraken werden wel nagekomen, maar nu ......